آگهی دعوت به همکاری شرکت‌های «آذرسایان ماشین» و «آرتاویل تایر» آگهی دعوت به همکاری شرکت‌های «آذرسایان ماشین» و «آرتاویل تایر»

 | تاریخ ارسال: 1402/11/17 - 14:57 | 
آگهی دعوت به همکاری شرکت‌ آذرسایان ماشین آگهی دعوت به همکاری شرکت‌ آرتاویل تایر
آذرسایان ماشین شرکتی دانش بنیان با ۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات هایتک ، به دنبال افرادی علاقه مند به “ کارهای فکری هوشمندانه” در یک محیط فوق تخصصی و پویا می باشد.
براساس توافق دانشگاه با شرکت آذرسایان ماشین ، شرکت از بین نیروهای کارآموز یا فارغ التحصیل در رشته های الکترونیک ، مکانیک ، نقشه کشی صنعتی و ماشین ابزار دعوت به همکاری می نماید.
واجدین شرایط می توانند جهت معرفی به شرکت ، اسکن آخرین مدرک تحصیلی و شماره تماس خود را به نشانی scenuma.ac.ir  (مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی معاونت پژوهش و فنّاوری دانشگاه محقق اردبیلی) ایمیل نمایند. 
برای مشاهده پوستر و کسب اطلاعات بیشتر، به کانال  زیر (مرکز ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه) بپیوندید:  https://t.me/scen_uma
براساس تفاهم نامه دانشگاه با شرکت صنعتی آرتاویل تایر اردبیل، شرکت تعداد قابل توجهی از بین نیروهای فارغ التحصیل مورد تایید دانشگاه، با شرایط زیر(طبق اعلام شرکت) دعوت به همکاری می نماید.
شرایط لازم: مهندسی شیمی، برق، مکانیک و فیزیک. مرد و دارای پایان خدمت یا معافیت و دانش آموخته کارشناسی یا کارشناسی ارشد
 ارسال مدارک و رزومه به نشانی scenuma.ac.ir
آخرین مهلت ارسال تا پایان ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 481 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر