بازدید از مجتمع صنعتی گوشت اردبیل و امضای تفاهم نامه همکاری بازدید از مجتمع صنعتی گوشت اردبیل و امضای تفاهم نامه همکاری

 | تاریخ ارسال: 1400/11/16 - 13:14 | 
طی امضای تفاهم نامه همکاری، اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی از مجتمع صنعتی گوشت اردبیل بازدید نمودند.
با همت مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه و در راستای سلسله بازدید‌های اعضای هیأت علمی از صنایع استان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، رئیس مرکز ارتباط علمی مرتبط با جامعه و کارآفرینی و جمعی از اعضای هیأت علمی از مجتمع صنعتی گوشت اردبیل بازدید نمودند و تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشی بین دانشگاه و مجتمع امضاء شد.

دکتر سیف زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه طی مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه محقق اردبیلی با مدیر عامل مجتمع مذکور ضمن معرفی کامل امکانات و پتانسیل های دانشگاه محقق اردبیلی بر لزوم تعامل بیشتر فی مابین در حوزه‌های تخصصی تأکید نمودند. آقای میرطاهر موسوی مدیر عامل مجتمع نیز ضمن استقبال از ارتقای کمی و کیفی تعاملات با دانشگاه، بر لزوم بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در راستای افزایش راندمان و تنوع تولید، برنامه ریزی برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر از آلایش‌های دامی تأکید نمودند.
گفتنی است مجتمع مذکور با ظرفیت کشتار روزانه ۴۰۰۰ راس دام سبک و ۲۵۰ راس دام سنگین در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و با زیربنائی در حدود ۴۵۰۰۰ مترمربع در ۱۴ کیلومتری اردبیل احداث و با در اختیار داشتن یکی از مجهزترین مجموعه های صنعتی تولید و فرآوری گوشت بهداشتی در کشور در راستای تولید پرمصرف ترین منبع پروتئینی (گوشت قرمز) گام برمی دارد. طی این بازدید از قسمت های فعال مجتمع شامل خطوط کشتار (سبک و سنگین)، سالن بسته بندی گوشت قرمز، سالن بسته بندی، تولید سویس، کالباس و همبرگر، کارخانه تبدیل ضایعات (رندرینگ)، کارخانه یخ سازی، سردخانه زیر صفر و تونل های انجماد بازدید بعمل آمد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 297 بار   |   دفعات چاپ: 58 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر