دکتر حبیبی در مراسم تجلیل از فرزند شهید شیرپور تاکید کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

 | تاریخ ارسال: 1399/9/8 - 16:02 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تجلیل از شهلا شیرپور همکار این دانشگاه فرزند شهید اکبر شیرپور ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، اظهارامیدواری کرد: ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی ضمن قدردانی از پایگاه مقاومت و گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه در خصوص برنامه ریزی برای برگزاری چنین برنامه هایی، افزود: برای ما افتخار است که فرزند بزرگوار شهید همکار ما بوده و دارای رفتار و منش شهید بزرگوار است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت دانشگاه به خاطر ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تجلیل از خانواده شهید برای ما افتخار است.
وی با بیان اینکه دشمن هر روز در فکر توطئه علیه ما است، افزود: ما باید با وحدت و تلاش بیشتر نقشه شوم دشمنان را بی اثر کنیم.‌
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه نیز با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم افزود: وجود خانواده شهدا برای دانشگاه مایه برکت است.
وی با اشاره به اینکه این تجلیل به مناسبت هفته بسیج انجام می شود افزود: در دانشگاه از افراد منتسب به شهدا و ایثارگران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه  تجلیل می شود.
طاهر یحیوی رئیس گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه با بیان اینکه شهید اکبر شیرپور به عنوان پاسدار وظیفه جمعی لشگر ۳۱ عاشورا بود، افزود: وی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه جنوب به شهادت رسیده است.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 599 بار   |   دفعات چاپ: 163 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر