سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی: خانواده های شهدا و ایثارگران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور پررنگی داشته باشند

 | تاریخ ارسال: 1401/8/1 - 12:36 | 
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از خانواده های شهدا و ایثارگران انتظار می رود در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور پررنگی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی ۱ آبان در مراسم تجلیل از فرزند شهید توحید محرمی کارمند دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون خون پاک شهدا و رشادت های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هستیم، گفت: باید با خانواده معظم شهدا نیز با فروتنی رفتار کرده و به عهد خود با شهدا پایبند باشیم.
وی با تاکید بر حمایت از فرزندان شهدا، افزود: امید می رود فرزندان شهدا راه پدران خود را ادامه داده و ما مسئولان نیز کمک حال جامعه در راستای تحقق اهداف شهدا باشیم.
چمنی با بیان اینکه فرزندان شهدا از نعمت وجود پدر محروم بوده اند، تصریح کرد: این عزیزان دارای روحیه خاصی هستند و از مدیران انتظار می رود در برخورد با این افراد نهایت طمانینه را داشته باشند.
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه از ابتدای حضور خود در پست سرپرستی دانشگاه با شهدا عهد بسته ام تا با تمام توان در راستای تحقق اهداف شهدا تلاش کرده و در خدمت خانواده شهدا باشم، خاطرنشان کرد: از خانواده شهدا نیز انتظار می رود در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور پررنگی داشته باشند و این حضور پیام روشنی برای همه خواهد بود.
تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه فرزندان شهدا دارای شرایط روحی خاصی هستند، گفت: این روحیه خاص باید مدنظر مدیران ما در دانشگاه باشد و برای رشد و ارتقای آنان تلاش کنند.
وی با اشاره به اهداف والای شهدا، افزود: انگیزه شهیدان از حضور در میدان جهاد همچنان‌که در وصیت‌نامه ‌های آنها موجود است، حمایت از انقلاب اسلامی، لبیک به ندای امام راحل، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی دیدار با خانواده و یادگاران شهدا را باعث احساس آرامش انسان دانست و گفت: شهید توحید محرمی جزو کارمندان این دانشگاه بوده و حامد محرمی فرزند این شهید بزرگوار یادگاری از آن شهید در دانشگاه است.
وی افزود: در خدمت خانواده شهدا بودن جزو وظایف دانشگاه بوده و باید تلاش کنیم در راستای تحقق اهداف شهدا گام برداریم.
بهنام علیپور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طبق آیات و روایات اسلامی اولاد صالح جای پدر خود را پر می کند، گفت: باید بتوانیم راه شهدا را ادامه داده و به این راه ارزش قائل شویم.

وی با بیان اینکه شهدا با جان خود با خدا معامله کرده و هر کس با خدا به این طریق معامله کند، ضرر نخواهد دید، اظهارامیدواری کرد: فرزندان شهدا ثمربخش راه پدران خود باشند.
گفتنی است در ادامه با اهدای لوح از حامد محرمی فرزند شهید توحید محرمی تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 519 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر