رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: انتخاب پیمانکار برای اجرای بخشی از عملیات ابنیه ساختمان گلخانه تحقیقاتی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1398/7/20 - 09:17 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب پیمانکار برای اجرای بخشی از عملیات ابنیه ساختمان گلخانه تحقیقاتی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی با اعلام این خبر افزود: این گلخانه در سایت اصلی دانشگاه با متراژ ۱۴۵۸ مترمربع و توسط شرکت میعاد سازه پارس انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدت قرارداد مرحله اول که شامل فونداسیون و اسکلت می باشد، ۹ ماه شمسی است، ادامه داد: مبلغ این قرارداد ۱۴ میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال می باشد.
حبیبی با بیان اینکه گلخانه های فعلی دانشگاه با توجه به اینکه با سیستم های قدیمی طراحی شده اند، باعث می شوند که در تحقیقات دقت کافی نداشته باشیم، تصریح کرد: وجود گلخانه تحقیقاتی با استاندارد مناسب برای دانشگاه محقق اردبیلی که دارای رشته های کشاورزی می باشد، فوق العاده ضروری است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: با توجه به توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی نیاز به فضای بیشتر برای گلخانه تحقیقاتی در دانشگاه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: امید می رود با بهره برداری از این گلخانه تحقیقاتی مناسب در حدود سه تا چهار سال آتی، شاهد ارتقای کیفی هر چه بیشتر فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه کشاورزی باشیم.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 673 بار   |   دفعات چاپ: 154 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر