انتصاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1397/10/18 - 14:18 | 
طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حبیب ابراهیم ‌پور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حبیب ابراهیم ‌پور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل منصوب شد.
در بخش هایی از حکم دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر حبیب ابراهیم پور آمده است: امید است با تعامل موثر با مدیریت استان و سایر دستگاه های اجرایی شرایط مناسب برای توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت ها و موسسات دانش بنیان را فراهم آورید و برقراری روابط موثر و هدفمند با دانشگاه های استان را برای بهره گیری دانشگاهیان از ظرفیت های پارک علم و فناوری در صدر برنامه های خود قرار دهید. از شما انتظار می رود با ارزیابی شرایط موجود پارک علم و فناوری اردبیل به ارتقای جایگاه آن اهتمام ورزیده و زمینه پیشرفت کمی و کیفی خدمات و حمایت های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار موسسات و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و غیردولتی در توسعه کالبدی پارک را فراهم آورید.
 شایان ذکر است پیش از این دکتر عبدالقیوم قلی‌پوری عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، ریاست پارک علم و فناوری استان را بر عهده داشت.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 937 بار   |   دفعات چاپ: 158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر