تامین کتب مورد نیاز دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی توسط مجموعه فرهنگی دکتر بوک

 | تاریخ ارسال: 1397/9/7 - 07:52 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویان و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی می توانند کتب دانشگاهی و عمومی خود را از مجموعه فرهنگی دکتر بوک تامین نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در بازدید هیات رئیسه دانشگاه از مجموعه فرهنگی دکتر بوک با بیان اینکه این مجموعه می تواند پاسخگوی نیازهای دانشجویان دانشگاه در زمینه کتاب و نوشت افزار باشد، گفت: این مجموعه که با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است، کتاب و نوشت افزار مورد نیاز دانشگاهیان و سایر اقشار مردم را تامین خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مدیریت این مجموعه می تواند با مراجعه حضوری به اساتید دانشگاه منابع درسی را شناسایی کرده و نسبت به تامین آنها اقدام نماید، افزود: همچنین این مجموعه می تواند در مناسبت های مختلف طرح های تخفیفی برای دانشجویان داشته باشد.
حبیبی تصریح کرد: با توجه به تنوع محصولات در این فروشگاه و همچنین پاسخگویی مناسب به نیازهای دانشجویی، می توان مدت همکاری با این مجموعه را افزایش داد.
گفتنی است مجموعه فرهنگی دکتر بوک به منظور تامین کتب، نوشت افزار و لوازم آموزشی با مشارکت بخش خصوصی جنب ورودی اصلی دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده است. این مجموعه برای کتب دانشگاهی برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی ۱۰ درصد تخفیف داشته و همچنین طبق قرارداد منعقده با مدیریت امور اداری دانشگاه، کارمندان و اعضای هیات دانشگاه می توانند خریدهای خود را با اقساط سه ماهه انجام دهند. همچنین این مجموعه در مناسبت های مختلف از جمله هفته کتاب، روز دانشجو و غیره طرح های تخفیفی ویژه دارد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 560 بار   |   دفعات چاپ: 141 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر