انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه گرجستان

 | تاریخ ارسال: 1396/9/23 - 20:35 | 
رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه  گرجستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدتقی آل ابراهیم رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر، گفت: این تفاهم نامه به منظور تبادل دانشجو و استاد، برگزاری کنفرانس های مشترک، پروژه های مشترک علمی، رقابت های ورزشی مشترک منعقد شده است.
آل ابراهیم با بیان اینکه در این تفاهم نامه دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری دوره های فارسی کوتاه مدت برای دانشجویان طرف مقابل را پذیرفته است، ادامه داد: لازم بذکر است این تفاهم نامه برای اولین بار جهت قدرت و تضمین هرچه بیشتر همکاری ها  به مدت 10 سال اعتبار خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در حاشیه سفر تیم علمی ایران به گرجستان منعقد شد، افزود: در این تفاهم نامه بر نقل و انتقال دانشجو در دوره های کوتاه مدت تاکید شده است.
آل ابراهیم با بیان اینکه دانشگاه گرجستان در حقیقت به عنوان پلی بین ایران و اروپا عمل خواهد کرد، ادامه داد: همچنین در قالب این تفاهم نامه دانشجویان می توانند مدتی را هم در اروپا طی نمایند.
رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در تلاش هستیم با سایر دانشگاه های گرجستان نیز همکاری مشترکی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه در صورتی که بخواهند با دانشگاه های اصلی شهر تفلیس همکاری داشته باشند، گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه می تواند این فرایند را تسهیل کند.
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1195 بار   |   دفعات چاپ: 295 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر