جلسه ی معارفه و اعطای احکام نمایندگان خوابگاه ها

 | تاریخ ارسال: 1395/8/24 - 07:28 | نویسنده: احمد کرمی | 

جلسه ی معارفه و اعطای احکام نمایندگان خوابگاه ها در روز یکشنبه مورخ 23/08/95 با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، مدیر حراست ، مدیر امور دانشجویی و روئسای ادارات خوابگاه های خواهران و برادران در سالن کنفرانس مهمانسرای دانشگاه برگزار گردید.

AWT IMAGE

در ابتدای این جلسه جناب آقای صاحب با قرائت آیاتی از کلام الله مجید مجلس را منور گردانیدند. سپس جناب آقای دکتر فنی اصل با عرض تبریک به نمایندگان منتخب و خسته نباشید به اعضای شورای صنفی رفاهی دانشجویان به جهت برگزاری این انتخابات پس از اشاره به زحمات همکاران در تابستان سال جاری برای نوسازی و تجهیز خوابگاه ها اشاره کرده و از جذب مالی حدود یک و نیم میلیاردی برای این منظور خبر دادند. ایشان همچنین در این جلسه نوید اسکان حدود 400 دانشجو در درون دانشگاه به جای اساتید در ترم های آتی را دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از رشد هشت برابری تعداد انجمن های علمی و رشد تعداد نشریات و افزایش تعداد برگزیدگان ورزشی در حوزه فرهنگی و خریداری تجهیزات مختلف برای سلف غذاخوری ، خرید کاغذ دیواری برای خوابگاه های خودگردان، بازسازی خوابگاه شماره 4 داخلی برادران و سرویس های بهداشتی خوابگاه کوثر در حوزه دانشجویی اظهار خرسندی کرده و اظهار داشتند با وجود این توفیقات هنوز فاصله زیادی با وضع ایده آل داریم که امید است با دست به دست دانشجو دادن بتوانیم این مشکلات را مرتفع سازیم چرا که رضایت خدا نیز در رضایت دانشجویان خواهد بود.

دکتر فنی اصل افزود : از دانشجویانی که به عنوان نمایندگان خوابگاه ها منتخب شده اند انتظار درک متقابل می رود و وظیفه ی آنها را به طور کلی به دو دسته تقسیم کردند

  • انتقال مشکلات داشنجویان به معاونت و اعضای شورای صنفی
  • تبیین تنگنا ها و محدودیت های موجود در دانشگاه برای دانشجویان خوابگاه

در ادامه مدیر محترم حراست دانشگاه نیز پس از تبریک به نمایندگان از آنها خواستند در همه ی زمینه ها هوشیاری خود را حفظ کرده تا مبادا وسیله ای برای افراد خاص برای رسیدن به اهدافی خاص شوند.

ایشان همچنین اظهار داشتند که امروز دشمن آماده است تا با بزرگنمایی یک مشکل، از آن علیه خودمان استفاده نماید لذا بایستی به عنوان یک همیار مانع از بهره برداری های دشمن گردیم.

مهندس دستور با تشبیه دانشگاه به خانواده افزودند همانگونه که مشکلات خانوادگی بایستی در محیط خانواده مرتفع گردند مشکلات دانشگاه نیز بایستی توسط اعضای دانشگاه حا شوند.

مدیر حراست دانشگاه محقق ادبیلی در انتهای سخنان خود چهار توصیه به نمایندگان خوابگاه ها عرضه داشتند:

1. مراقب افرادی که به دنبال جمع آوری اخبار درون دانشگاه برای خبرگزاری های خارجی و یا داخلی معاند هستند ، باشید.

2. مراقب تماس های تلفنی از سوی شماره های مشکوک و نا شناس باشید.

3 . اگر فرد یا افرادی در داخل یا خارج از دانشگاه مزاحمتی برای دانشجویان ایجاد کردند مراتب را سریعا اطلاع دهید.

4 . از درس جدا نشوید و در کنار تجربه ی اجرایی و مدیریتی ای که در پیش دارید هیچ گاه از علم غافل نشوید چرا که جامعه نیازمند مدیرانی متعهد ، تحصیل کرده و باسواد خواهد بود.

AWT IMAGE

در ادامه ی جلسه مدیر امور دانشجویی پس از تشکر از حضار و تبریک به نمایندگان برای جلب اعتماد دانشجویان ، آنها را امین و مورد اعتماد خود دانست و از آنها خواست تا در فضایی دور از تشنج به خدمت به دانشجویان بپردازند.

ایشان تلاش هایی که در خصوص به حداقل رساندن نارضایتی ها در همه ی زمینه ها را به سه گروه اصلی تقسیم کردند:

1. تعمیرات و نوسازی خوابکاه های 4 برادران و سرویس های بهداشتی خوابگاه کوثر 1

2. هوشمند سازی رزرو خوابگاه ها ، رای گیری شورای صنفی ، حضور و غیاب دانشجویان و...

3. جذب مالی در امور مرتبط با امر دانشجویی

سپس احمد کرمی دبیر شورای صنفی رفاهی دانشجویان با تشکر از حضّار و همچنین از دانشجویان به دلیل قبول ریسک کاندیداتوری در انتخابات و تبریک به منتخبان از مشکلاتی که احتمال مواجهه با آن وجود دارد نام برد و گفت : در چنین مواردی از یک نماینده ی خوابگاه انتظار برخوردی متین و به دور از احساسات  و با صبر وسعه ی صدر می رود ؛ چرا که ایشان عصاره ی دانشجوهای ساکن هر خوابگاه بوده و از سایرین احساس مسئولیت بیشتری داشتند که تا به این سمت نایل آمدند.

همچنین کرمی با آرزوی توفیق برای نمایندگان از آمادگی تمام اعضای شورای صنفی برای همکاری با آنها خبر داد.

در انتها از عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات نمایندگان خوابگاه ها تقدیر شده و حکم نمایندگان خوابگاه ها به دست مسئولین به آنها اعطا گردید.

AWT IMAGE

AWT IMAGE



CAPTCHA