رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: اتاق فکر توسعه پردیس دانشگاهی نمین تشکیل می شود

 | تاریخ ارسال: 1397/4/27 - 14:18 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: پیشنهاد می شود اتاق فکر توسعه پردیس دانشگاهی نمین با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدین این شهر تشکیل شود تا با همفکری و هم افزایی موجبات توسعه دانشکده فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدین شهر نمین با بیان اینکه در دوره گذشته و سال های اخیر فعالیت های بسیار خوبی در نمین انجام شده است، گفت: نمین در میان شهرستان های استان بزرگترین مجموعه آموزش عالی را داراست و رشته های برجسته و امکانات پیشرفته ای در این دانشکده وجود دارد.
وی با بیان اینکه اعضای هیات علمی این دانشکده مقالاتی در سطح بین المللی به نام نمین چاپ می کنند، افزود: در عین حال باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه این دانشکده تلاش کنیم.
حبیبی با اشاره به وضعیت اقتصادی فعلی کشور، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با هماهنگی فرمانداری این شهرستان از محل اعتبارات شهرستانی و توازن منطقه ای برای توسعه دانشکده قدم برداریم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه را به عنوان نقطه اتکا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: پیشنهاد می شود اتاق فکر توسعه پردیس دانشگاهی نمین با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدین این شهر تشکیل شود تا با همفکری و هم افزایی موجبات توسعه دانشکده فراهم شود.
وی با بیان اینکه موتور توسعه یک منطقه فرهنگ آن منطقه است، به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین این شهر در خصوص توسعه این دانشکده تاکید کرد.
 
دکتر یاشار عزیزیان رئیس دانشکده فناوری های نوین نمین نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این دانشکده، گفت: در این دانشکده به کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشجویان توجه ویژه شده است.
وی با بیان اینکه نظم و انضباط آموزشی در این دانشکده کاملا محسوس است، افزود: سال گذشته تعدادی از فارغ التحصیلان این دانشکده در دانشگاه های رده بالای کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.
 
عبادالله احمدیان رئیس شورای اسلامی شهر نمین با بیان اینکه نمین دارای جامعه فرهنگی بوده و دانشمندان بزرگی را تربیت کرده است، گفت: تقویت دانشگاه محقق اردبیلی در این شهر خواسته اصلی مردم است.
وی خواستار توجه ویژه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به دانشکده مستقر در این شهر شد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل نیز جهت توسعه دانشگاه و شهر آماده هرگونه همکاری هستند؛ چراکه خرد جمعی می تواند راهگشا باشد.
  
گفتنی است در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدین شهر نمین به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون توسعه دانشکده نمین پرداختند.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1169 بار   |   دفعات چاپ: 249 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر