مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد

 | تاریخ ارسال: 1397/2/26 - 13:27 | 
مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت  پس از 3 روز در دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل در مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تاکید بر تاثیر مثبت برگزاری این جشنواره در دانشگاه، اثربخشی این جشنواره را در سطح دانشگاه بسیار خوب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به این که در طی سه سال اخیر و به خصوص از ابتدای سال 94 علاوه بر کسب 45 مقام در سطوح بین المللی، ملی و منطقه ای توسط انجمن های علمی دانشگاه، هفت مقام ملی نیز در دوره های مختلف جشنواره ملی حرکت توسط انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی کسب شده است.
فنی اصل اضافه کرد: با نگاه علمی ارزشی که در معاونت فرهنگی و دانشجویی وجود دارد علاوه بر تنوع رویکرد برنامه ای انجمن های علمی دانشگاه، توجه ویژه ای به برنامه های این انجمن ها که در واقع اعتبار بخش فعالیت های فرهنگی دانشگاه می باشند؛ صورت می گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: در مرحله ملی جشنواره ملی حرکت، انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی مثل سال های قبل درخشش خوبی داشته باشند.
دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به این که بیش از پنج هزار نفر در طی سه روز برگزاری جشنواره از غرفه ها بازدید نموده اند، اضافه کرد: از شاخص های کیفی استخراج شده در این جشنواره می توان به نرخ مشارکت، نرخ بازدید و نرخ رضایتمندی اشاره نمود.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: نرخ مشارکت بالای 90 درصد، نرخ رضایتمندی بالا 85 درصد و نرخ بازدید 208 نفر در هر ساعت به دست آمده است که در نوع خود نشان از موفق و موثر بودن این جشنواره دارد.
کیوان بهجو با اشاره به اینکه شاخص های کمی و کیفی استخراج شده از فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه، طی سه سال اخیر به روشنی و به وضوح گویای توسعه کیفی و رشد کمی این انجمن ها می باشد، اظهار امیدواری کرد: در دو نیمسال پیشرو دستاوردها و خلاقیت های انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی به طور محسوس و معنی داری افزایش یابد.
کیوان بهجو اضافه کرد: در رویکرد جدید موجود در دانشگاه ها، رویکرد دانشگاه اجتماع محور مطرح می باشد که در این راستا انجمن های علمی دانشگاه باید بتوانند در حل مسائلی مثل مسائل محیط زیستی، اقتصادی، هنری، ادبی و غیره در سطح استان نقشی موثر ایفا نمایند.
میترا اجودی مقدم رئیس اداره انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: به منظور حفظ عدالت در داوری غرفه های موجود در جشنواره از هر دانشکده یک نفر از اعضای هیات علمی به عنوان داور انتخاب شد؛ که پس از بررسی غرفه ها و نمره دهی با توجه به شاخص های معرفی شده برای ارزیابی غرفه ها، غرفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی به عنوان غرفه برتر، غرفه دانشکده علوم به عنوان غرفه شایسته تقدیر و غرفه دانشکده فناوری های نوین نمین نیز به عنوان غرفه شایسته تقدیر از نظر دستاورد معرفی شد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 989 بار   |   دفعات چاپ: 237 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر