برگزاری کارگاه آموزشی «مسیر تعالی فردی و سازمانی در کسب و کار با سیستم های نوین مدیریتی» در دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1396/2/4 - 17:41 | 

کارگاه آموزشی «مسیر تعالی فردی و سازمانی در کسب و کار با سیستم های نوین مدیریتی» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر مهدی داوری مدیر مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی در این کارگاه با بیان اینکه امروزه دانشگاه های نسل سوم به عنوان دانشگاه های کارآفرین شناخته می شوند، گفت: دانشگاه های کارآفرین علاوه بر پرداختن به مسائل آموزشی و پژوهشی، ارگان هایی هستند که مدیریت دانش و توسعه جامعه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان در جامعه توسط دانشگاه های کارآفرین پی ریزی می شود، افزود: این دانشگاه ها، مراکز دانش بنیان و حلقه های اتصال بین ایده و محصول را توسعه می دهند.

داوری با اشاره به فعالیت های مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: ارائه درس مبانی کارآفرینی به دانشجویان مقطع کارشناسی، راه اندازی مرکز مشاوره کارآفرینی، برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و حضور رئیس صندوق پژوهش و فناوری ریاست جمهوری از مهمترین فعالیت های این مرکز بوده است.

مدیر مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برگزاری استارت آپ ویکند گردشگری در بهمن ماه سال گذشته در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: ایده های برتر این استارت آپ در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه مستقر شده و دستگاه های اجرایی نیز برای هدایت و کاربردی کردن این ایده ها اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است در ادامه مهندس رضا بیگ زاده کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در خصوص مسیر تعالی فردی و سازمانی در کسب و کار با سیستم های نوین مدیریتی به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت.

AWT IMAGE



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1201 بار   |   دفعات چاپ: 135 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر