مدارک و مراحل لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه آزمون سراسری س�

 | تاریخ ارسال: 1402/12/23 - 09:14 | 
مدارک و مراحل لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت (رشته های خالی مانده) پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲
 
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نودانشجویان محترم دانشگاه محقق اردبیلی در  مقطع کارشناسی پیوسته، به استحضار می­رساند که کلیه مراحل ثبت نام پذیرفته­ شدگان سال تحصیلی  ۱۴۰۲ در این دانشگاه در مرحله اول بصورت اینترنتی و  در مرحله بعد بضورت حضوری و به شرح مراحل زیر انجام خواهد گرفت:

زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از روز شنبه ۲۶ اسفند الی روز یکشنبه ۲۷ اسفند می باشد.
زمان تحویل مدارک پس از ثبت نام اینترنتی از روز شنبه ۲۶ اسفند الی روز یکشنبه ۲۷ اسفند می باشد.
مرحله اول: بارگذاری مدارک لازم جهت ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان توسط دانشجو
۱- مراجعه به سامانه ثبت نام و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور (لینک سامانه ثبت نام)
ورودی بهمن (نیمسال دوم)
نام کاربری: کدملی u۰۲۲ (مثال: u۰۲۲۴۵۳۸۷۴)
رمز عبور: کدملی

۲ بارگذاری عکس متقاضی ثبت نام (نو دانشجو)
۳ بارگذاری تصویر اصل شناسنامه
۴ - بارگذاری تصویر اصل کارت ملی
۵ بارگذاری تصویر اصل گواهی عکسدار پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن
۶- بارگذاری تصویر اصل  کارنامه عکسدار دوره پیش دانشگاهی (ممهور به مهر مدرسه و آموزش پرورش)
۷ بارگذاری تصویر اصل مدرک یا گواهی موقت عکسدار دیپلم متوسطه
۸- بارگذاری تصویر اصل کارنامه عکسدار سه ساله آخر دبیرستان (ممهور به مهر مدرسه و آموزش و پرورش) یا اصل گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره های پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش
۹- بارگذاری تصویر اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (نظام ۶-۳-۳)
۱۰- بارگذاری تصویر اصل کارنامه تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم (نظام ۶-۳-۳)
۱۱- هر یک از پذیرفته شدگان کدرشته های امتحانی (پذیرش " با آزمون" و اعمال قطعی سوابق تحصیلی یا صرفاً سوابق تحصیلی" بدون آزمون ") باید حسب مورد، مدارک لازم را برای ثبت نام در دانشگاه / مؤسسه آموزش عالی محل قبولی تهیه و تحویل نمایند. باتوجه به اعلام «مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش»، امکان ارائه دو مدرک «تاییدیه تحصیلی » و «سوابق تحصیلی» برای پذیرفته شدگان بصورت الکترونیکی در سامانه « تأییدیه تحصیلی» به آدرس ir.medu.emt://https فراهم است. لذا همه پذیرفته شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند: -۱ پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرمهای مربوط نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد
گرفت مراجعه به سامانه دریافت تاییدیه تحصیل به آدرس https://emt.medu.ir  و دریافت کدهای رهگیری و ثبت آن در سامانه گلستان (شماره تلفن اعلام شده حتماً می بایست به نام شخص دانشجو باشد- اطلاعات اعلام شده حتماً می بایست مطابق با اطلاعات شناسنامه ای باشد)
تبصره: دار ندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند. -۲ فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تأیید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

۱۲-بارگذاری مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱-۱۲. بارگذاری تصویر اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۲-۱۲.بارگذاری تصویر اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۳-۱۲.بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال به خدمت و موافقت با ادامه تحصیل مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۴-۱۲.بارگذاری تصویر اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی
۵-۱۲. دانشجویان مشمول وظیفه عمومی
الف) اسکن و بارگذاری گواهی اعلام آخرین وضعیت تحصیلی در سیستم آموزشی گلستان دانشگاه
ب) ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و بعد از پایان ثبت گزینه چاپ را انتخاب و اسکن برگه مبنی بر تایید اولیه شرایط مشمول را در سیستم گلستان قسمت وظیفه عمومی بارگذاری نمایید.
ج) دانشجویان مشمول در حین خدمت سربازی باید اسکن گواهی اشتغال به خدمت را در سیستم گلستان آپلود (بارگذاری) نموده و برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سایت وظیفه عمومی به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و بعد از پایان ثبت گزینه چاپ را انتخاب و اسکن برگه فوق را در سیستم گلستان قسمت وظیفه عمومی بارگذاری نمایید. و بعد از تایید دانشگاه جهت اخذ برگه ترخیص به یکی از مراکز وظیفه عمومی کشور مراجعه و بعد از تحویل برگه برای تسویه حساب به یگان خدمتی خود مراجعه خواهد نمود.
فیلم آموزشی درخواست معافیت تحصیلی 

تذکر : معافیت تحصیلی دانشجویان بعد از بررسی و تایید دانشگاه و وظیفه عمومی برای دانشجویان قابل مشاهده و پرینت می باشد.


تذکر مهم ۱: در صورت وجود هر گونه نقص در مدارک متقاضیان ثبت نام مخصوصاً مدارک تحصیلی و مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی فرایند ثبت نام انجام نخواهد شد. بنابراین خواهشمند است در بارگذاری تصویر مدارک مندرج دقت کافی بعمل آید.

مرحله دوم: بررسی مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط دانشکده
پس از بارگذاری مدارک خواسته شده توسط نو دانشجو در سامانه ثبت نام، دانشکده رشته متقاضی اقدام به بررسی مدارک بارگذاری شده تمامی متقاضیان خواهد نمود.
تذکر مهم ۳: ضروری است متقاضیان اطلاعات تماس خود را با دقت کامل در سامانه ثبت نام درج نمایند تا در صورت هر گونه نقص و یا مشکل، دانشکده مربوطه بتوانند به راحتی و در اسرع وقت ارتباط برقرار نماید.
نکته ۱: در صورت نقص در مدارک به دانشجو جهت رفع ایراد از طریق پیامک اطلاع­رسانی می­شود و دانشجو موظف است نسبت به تکمیل موارد خواسته شده در اسرع وقت اقدام نماید.


مرحله سوم: تحویل اصل مدارک به صورت حضوری طبق جدول زما­ن­بندی دانشگاه توسط دانشجو
مدارک مورد نیاز:
۱شش قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده
۲ارایه اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات
۳-ارایه اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی پشت و رو
۴اصل گواهی عکسدار پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن و دو برگ تصویر آن
۵ - اصل  کارنامه عکسدار دوره پیش دانشگاهی و دو برگ تصویر آن (ممهور به مهر مدرسه و آموزش پرورش)
۶اصل مدرک یا گواهی موقت عکسدار دیپلم متوسطه و دو برگ تصویر آن
۷اصل کارنامه عکسدار سه ساله  آخر دبیرستان ودو برگ تصویر آن (ممهور به مهر مدرسه و آموزش و پرورش) یا اصل گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک دوره های پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش و دو برگ تصویر آن
۸اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه (نظام ۶-۳-۳) و دو برگ تصویر آن
۹-اصل کارنامه تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم(نظام ۶-۳-۳) و دو برگ تصویر آن
۱۱-ارایه اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
۱۲- ارایه تصویر اصل مدرک سهمیه ایثارگری مخصوص ایثارگران.

 تحویل مدارک مربوط به وضعیت وظیفه عمومی بشرح ذیل الزامی است:
۱-۱۳. ارایه اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت هوشمند
۲-۱۳ ارایه اصل فرم موافقت با ادامه تحصیل مخصوص فرهنگیان متعهد آموزش و پرورش
۳-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال به خدمت و موافقت با ادامه تحصیل مخصوص کارکنان نیروهای مسلح
۴-۱۳ ارایه اصل گواهی اشتغال و موافقت با ادامه تحصیل از حوزه علمیه مخصوص طلاب علوم دینی
۵-۱۳. ارایه اصل برگه مبنی بر تایید اولیه شرایط مشمول دانشجویان مشمول.
دانشجویانی که معافیت تحصیلی را در سایت وظیفه عمومی به آدرس
 https://sakha.epolice.ir درخواست نموده اند در صورت تایید دانشگاه و وظیفه عمومی می توانند به سایت مذکور مراجعه و از معافیت تحصیلی خود پرینت دریافت نمایند.
۱۴-دانلود و تکمیل فرم استعداد یابی فرهنگی اجتماعی و بارگزاری آن در قسمت ارسال مدارک در سامانه گلستان

** دانشجویانی که از سهمیه داوطلبان مناطق درگیر بلایای طبیعی (سیل، زلزله) استفاده نموده اند. بایستی مدارک زیر را به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری مدارک زیر را به همراه داشته باشید.
- بومی یکی از بخش های شهرهای ذیربط
- محل اقامت یا محل اخذ مدرک تحصیلی سال دوازدهم یا یازدهم یا دهم  (نظام جدیدآموزشی ۳-۳-۶) یا پیش دانشگاهی یا دیپلم یا ماقبل دیپلم (نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) در یکی از بخش ها یا شهرستان های ذیربط باشد.
- ارائه گواهی تایید محل سکونت از سوی فرمانداری ذیربط (نمونه فرم ۱۸)
- اخذ تعهد از پذیرفته شدگان با سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی (فرم شماره ۱۷)


مرحله چهارم: مراجعه به سامانه /https://portal.saorg.ir/mentalhealth و https://portal.saorg.ir/physicalhealth تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان و بارگذاری آن در فایل مدارک

 
ارائه گواهی ثبت نام اینترنتی، به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری و تحویل مدارک الزامیست.

توجهدانشجویان  پس از اتمام مراحل ثبت نام(تحویل مدارک حضوری) لازم است با دردست داشتن پرینت انتخاب واحد،جهت دریافت کارت دانشجویی به واحد صدور کارت واقع در ساختمان کارگاههای هنر در سایت غربی دانشگاه مراجعه نمایند.

جدول زمان­بندی مراجعه حضوری به دانشکده­ ها
به منظور جلوگیری از ازدحام پیشنهاد میشود که در زمانهای ذیل به دانشکده ها مراجعه نمایید. 
(بغیر از روزهای تعطیل و روزهای پنجشنبه)

 
نام دانشکده روز و تاریخ تحویل مدارک به صورت حضوری رشته
کشاورزی مغان (پارس آباد)
آدرس:استان اردبیل-شهرستان پارس آباد-۱۵ کیلومتری جاده پارس آباد به اردبیل(اسلام آباد)- صندوق پستی ۱۷۸
شنبه ۱۲/۲۶ الی یکشنبه ۱۲/۲۷ تمامی رشته ها
کشاورزی مشگین­ شهر
آدرس: استان اردبیل- شهرستان مشگین شهر- جاده مشگین شهر به نصیرآباد- دانشکده کشاورزی مشگین شهر، کد پستی ۵۶۶۳۱۵۹۱۵۶
شنبه ۱۲/۲۶ الی یکشنبه ۱۲/۲۷ تمامی رشته ها
فناوری های نوین نمین
آدرس: نمین، میدان دانشگاه، دانشکده فناوری‌های نوین نمین 
شنبه ۱۲/۲۶ الی یکشنبه ۱۲/۲۷ تمامی رشته ها
کلیه دانشکده های محقق اردبیلی در اردبیل
آدرس: اردبیل، انتهای خیابان دانشگاه
شنبه ۱۲/۲۶ الی یکشنبه ۱۲/۲۷ تمامی رشته ها

دفعات مشاهده: 1518 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت (رشته های خالی مانده) پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/12/23 - 08:54 | 
 
مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی و کارشناسی پیوسته


 سامانه ثبت نام اینترنتی (گلستان)                 فیلم آموزشی نحوه ثبت نام


فرم های مورد نیاز جهت تکمیل پرونده آموزشی


دانلود جدول شهریه 


قوانین و مقررات آموزشی


 تماس با مسئولین


سامانه های اداره بهداشت


  فرم استعدادیابی فرهنگی و اجتماعی


    سامانه خدمات الکترونیکی معاونت دانشجویی (خوابگاه، تغذیه  و رفاه)
 

دفعات مشاهده: 2724 بار   |   دفعات چاپ: 68 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

شرایط عمومی و خوابگاه


دفعات مشاهده: 786 بار   |   دفعات چاپ: 106 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر