معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

EN | AR | AZ |

اطلاعیه و دستورالعمل ترم تابستان ۱۴۰۳

زمانبندی، مقررات و ضوابط انتخاب واحد نیمسال تابستان۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه محقق اردبیلی
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم می رساند در تابستان سال جاری(۱۴۰۳)  نیمسال تابستانی سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه خواهد شد. کلیه دانشجویان دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور اعم از دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و ... در صورت تمایل مجاز به شرکت هستند. دانشجویان گرامی لطفاً به کلیه ضوابط و مقررات ترم تابستان به شرح ذیل توجه فرمایید. مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات مذکور به عهده متقاضی است.
                                                                                          تقویم آموزشی نیمسال تابستان ۴۰۳-۱۴۰۲  
  بازه زمانی فعالیت آموزشی
  ۲۶ خرداد الی ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ثبت نام اولیه و برآورد آموزشی(برای دانشجویان سایر دانشگاه ها)
  ۱۶ الی ۲۷ تیر ۱۴۰۳ انتخاب واحد اینترنتی(گلستان)
  ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع کلاس ها
  ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ پایان کلاس ها
  ۱۷ الی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ شروع و پایان امتحانات



 
 



 
جدول شهریه نیمسال تابستان سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲
(کلیه مبالغ به ریال می باشد)
شهریه ی ثابت شهریه متغیر برای هرواحد درسی
عمومی پایه (نظری) اصلی و تخصصی (نظری) شهریه دروس عملی، کار آموزی و پروژه
۲,۰۰۰,۰۰۰ ۹۸۰,۰۰۰ ۱,۱۰۰,۰۰۰ ۱,۳۲۰,۰۰۰ ۱,۶۰۰,۰۰۰
تبصره ۱-کلیه دانشجویان کارشناسی و یا دانشجویان میهمان بایستی در زمان انتخاب واحد تابستان، هم شهریه ثابت و هم شهریه متغیر را قبل از انتخاب واحد پرداخت نمایند.
تبصره۲-شهریه دروسی که توسط دانشجویان کلیه دوره‌ها (روزانه و شبانه) در طول تابستان به صورت معرفی به استاد اخذ می‌گردد، بر اساس جدول فوق محاسبه خواهد شد (بدون اخذ شهریه ثابت).
تبصره۳- در صورت عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده به هر دلیلی توسط دانشجو، شهریه واریز شده به هیج وجه قابل استرداد نیست.
تبصره۴- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.





-تمامی مراحل ثبت نام و نیز ارسال ریزنمرات به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و نیازی به حضور فیزیکی دانشجو نمی باشد.
-جهت اطلاع از لیست دروس ارائه شده کلیک کنید. (دانلود)
-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است.
-اخذ دروس با تداخل زمانی کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیج وجه امکان پذیر نخواهد بود.
- حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هر درس از ۱۶/۳ مجموع ساعات آن درس تجاوز نماید، نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان امتحانات(۱۷/۰۶/۱۴۰۳ )درس مورد نظر حذف خواهد شد. در غیراینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهدشد.
-شهریه ترم تابستان فقط از طریق پرداخت الکترونیکی(توسط کارت های شتاب) در سیستم آموزشی گلستان به شرح راهنمای مندرج در سایت قابل پرداخت است. یادآور می شود برای پرداخت الکترونیکی از طریق کارت شتاب دارا بودن رمز پویا یا یکبار مصرف، cvv۲ و تاریخ انقضاء کارت ضروری است.
- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.
دانشجویان سایر دانشگاه ها (میهمان) در دانشگاه محقق اردبیلی ضروری است قبل از ورود به سیستم گلستان نسبت به الف) دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود ، ب) ثبت نام از طریق سامانه ثبت نامی ترم تابستان و بارگزاری معرفی نامه از طریق سایت دانشگاه محقق اردبیلی اقدام نمایند .
. تذکر مهم : دانشجویانی که به صورت مهمان کامل در نیمسال های گذشته و جاری در این دانشگاه پذیرفته شده اند ضروریست جهت انتخاب واحد ترم تابستان با مطالعه راهنمای پذیرش دانشجویان مهمان ترم تابستان مجدداً وارد سامانه ثبت نام ترم تابستان شوند و  شماره دانشجویی جدید اخذ نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت مراتب فوق الذکر عواقب بعدی به عهده دانشجو است.
-در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده، توسط دانشجو با معرفی نامه الصاقی عواقب آن به عهده دانشجو است و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی ، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.
-در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات ثبت شده، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء، عواقب بعدی به عهده دانشجو است و دانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.

 

( دانشجویان گرامی توجه فرمایید در صورت بروز خطای Bad Request، از منوی Settings مرورگر سیستم خود، قسمت Privacy and Security ، زیرمنوی Security را انتخاب کرده و گزینه Allways use secure connections را فعال کنید.)
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 10892 بار   |   دفعات چاپ: 85 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر