دانشکده ادبیات و علوم انسانی

EN | AR |

تجلیل از کارکنان فرهنگی و آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در ارزیابی های آموزشی و فرهنگی دانشگاه

از کارکنان فرهنگی و آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در ارزیابی های آموزشی و فرهنگی دانشگاه در روز چهارشنبه مورخه 96/3/3 در محل اتاق مدیریت دانشکده تجلیل شد. در این جلسه جناب آقای دکتر حبیب ابراهیم پور ، رییس محترم دانشکده ادبیات و علوم انسانی ضمن تشکر از حضور همکاران در تمامی مراحل فعالیت های دانشکده و ارتقاء آموزشی و فرهنگی در بین دانشکده های دانشگاه را حاصل تلاش، کوشش و فعالیت های مستمر همکاران گرانقدر بوده و از این بعد نیز با فعالیت های مستمر بیشتر در ارتقاء معدل ارزیابی نیز مثمر باشند. در این جلسه که معاونین محترم نیز حضور داشتند همکاران محترم با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده در راستای فعالیت های آموزشی ، فرهنگی، امتحانات و ... را ارائه دادند. در پایان جلسه نیز از همکاران فرهنگی و آموزشی دانشکده نیز تقدیر به عمل آمد.

AWT IMAGE

______________________________________________________________________________________

AWT IMAGE

_______________________________________________________________________________________

AWT IMAGE



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1419 بار   |   دفعات چاپ: 359 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر