دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی

EN | AR |

بررسی نقش مثبت اندیشی در اثربخشی مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر اردبیل

جلسه دفاعیه پایان نامه تحصیلی علی نصرتیدانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی ورودی سال    به شماره دانشجویی           طبق مجوز مدیریت محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده تحت عنوان"بررسی نقش مثبت اندیشی در اثربخشی مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر اردبیل "در مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار گردید.(چکیده )

ترکیب داوران به شرح زیرمی باشد:

۱-دکترحسین تقوی، استاد راهنما
۲-دکترعادل زاهد بابلان، استاد مشاور 
۳-دکتر مهدی معینی کیا ، استاد داور



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 644 بار   |   دفعات چاپ: 116 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر