دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی

EN | AR | AZ |

اثر بخشی خود تنظیمی هیجانی به صورت مجازی بر سبک های یادگیری شناختی و هوش هیجانی دانش آموزان متوسطه اول

جلسه دفاعیه پایان نامه تحصیلی وحید اسدی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره گرایش مدرسه ورودی سال ۱۳۹۸ به شماره دانشجویی ۹۸۱۱۶۲۴۲۰۱ طبق مجوز مدیریت محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده تحت عنوان" اثر بخشی خود تنظیمی هیجانی به صورت مجازی بر سبک های یادگیری شناختی و هوش هیجانی دانش آموزان متوسطه اول" مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ ر محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار گردید.(چکیده )
ترکیب داوران به شرح زیرمی باشد:

۱-دکتر حسین قمری ،استاد راهنما
۲-دکترعلی رضایی شریف،استاد مشاور 
۳-دکتر اسماعیل صدری، استاد داور



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 431 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر