انتخاب آقایان علی مرادی و آصف رزمجو به عنوان کارمندان نمونه دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه محقق اردبیلی در هفته دولت

 | تاریخ ارسال: 1398/8/14 - 09:19 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۷ رشته جدید در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شده است و از مهر ماه دانشجو پذیرش می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در مراسم گرامیداشت روز کارمند با اعلام این خبر افزود: این رشته ها شامل ۲ رشته در مقطع دکتری، ۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته در مقطع کارشناسی است.
وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت علوم در زمینه ایجاد رشته های جدید در دانشگاه ها، انقباضی است، تصریح کرد: وزارت علوم برای ایجاد رشته های جدید سخت گیری می کند و این رشته ها با تلاش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پیگیری آنها ایجاد شده است.
حبیبی با اشاره به اینکه هیات امنای دانشگاه با ایجاد ۳ مرکز تحقیقاتی و یک پژوهشکده موافقت کرده است، ادامه داد: ۲ طرح پژوهشی بین سازمانی که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی کار شده بود، در سطح کشور به عنوان طرح برتر انتخاب شده است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی دانشگاه را با سرعت پیش می بریم، اضافه کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی، فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی و ساختمان علوم اجتماعی در ماه های آتی افتتاح می شود.
حبیبی با اشاره به اینکه پیشرفت دانشگاه مرهون تلاش های همه کارکنان است، اظهار کرد: 
خدمات و زحمات کارمندان قابل تقدیر است.
دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بخشی از پیشرفت دانشگاه مدیون زحمات کارمندان است.
وی اضافه کرد: انتخاب کارمند نمونه یکی از سخت ترین جلسات کاری ما بود زیرا همه همکاران ما نمونه هستند و انتخاب کارمند نمونه در واقع انتخاب بین نمونه ها بود.
مهران باقلاچی دبیر شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: برای اینکه همکاران در جریان فعالیت های شورای کارمندان قرار بگیرد، تمامی مصوبات جلسات را در سایت بارگذاری می کنیم.
وی اضافه کرد: ما بر این باور هستیم که شورای کارمندان باید در اتاق شیشه ای فعالیت کند به همین دلیل همکاران می توانند هم صورتجلسات را ببینند و هم در جلسات حضور یابند.
یادآور می شود که در این جلسه کارمندان به ارائه بیانات و پیشنهادات خود پرداخته و در پایان از کارمندان نمونه دانشکده ادبیات و علوم انسانی آقایان مهندس علی مرادی و آصف رزمجو  با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1327 بار   |   دفعات چاپ: 364 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر