فرم های آموزشی - دانشجویی
_____________________________________________
دانشجویانی که در سیستم گلستان درخواست اشتغال به تحصیل دادهاند برای دریافت آن در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۲-۱۰ به آموزش مراجعه نمایند.
برای درخواست معرفی نامه در مقطع کارشناسی در روزهای مذکور دانشجو باید درخواسست خود را پس از تایید مدیرگروه آموزش و معاونت آموزشی و دانشجوئی به آموزش دانشکده تحویل نماید. معرفینامه پس از ۲۴ ساعت آماده میشود.
در مقطع تحصیلات تکمیلی پس از تایید مدیرگروه آموزش مربوط و معاونت پژوهشی، دانشجو باید درخواست خود را به کارشناس پژوهشی دانشکده تحویل نماید تا در موعد مقرر آماده گردد.
_____________________________________________
ماده ۸- در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید گروه آموزشی میتواند دروس را به صورت معرفی به استاد در آن نیمسال یا دوره تابستان بگذراند. برای اخذ درس ، لازم است دانشجو از قسمت پیشخوان سامانه گلستان به نشانی http://golestan.uma.ac.ir نسبت به نسبت درس خود اقدام و به کارشناس آموزش دانشکده مراجعه نماید.
_____________________________________________
دستور العمل معادلسازی دروس کارشناسی به شرح زیر می باشد
با رعایت ماده ۲۸ آیین نامه ابلاغ شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرط معادل سازی برای دروس عمومی و معارف اخذ حداقل نمره ۱۳ ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) و برای دروس تخصصی – اصلی و سایر اخذ حداقل نمره ۱۵ ( دانشگاه دولتی و پیام نور ) می باشد. برای معادل سازی دروس دانشجو لازم است فرم معادل سازی دروس را بصورت تایپی تکمیل و به مدیر گروه آموزشی مربوطه مراجعه نماید. لازم است دانشجو به همراه فرم کارنامه محل مبدا خود را به مدیر گروه ارائه نماید.
_____________________________________________
دانشجویانی که بعد از ثبت نام در دانشگاه، درخواست انصراف دارند باید فرم انصراف را تکمیل نموده و بعد از امضاء فرم مربوطه توسط مدیر کل آموزشی ( واقع در ساختمان سبلان) و معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده، به آموزش دانشکده مراجعه نمایند تا فرآیند تسویه حساب با دانشگاه شروع شود.
_____________________________________________
دانشجویانی که درخواست اجازه ادامه تحصیل، حذف ترم (با احتساب سنوات )، مهمانی یا انتقالی، تغییر رشته، انتقال توام با تغییر رشته، افزایش سنوات و حذف پزشکی دارند لازم است فرم ارجاع به شورای آموزشی یا موارد خاص دانشکده را تکمیل نموده و به معاونت آموزشی و دانشجوئی دانشکده تحویل نمایند.
*فرم ارجاع به شورا یا موارد خاص دانشکده
_____________________________________________
دانشجویانی که درخواست مهمانی و انتقالی دارند در صورت داشتن شرایط مهمانی و انتقالی میتوانند به سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که فرایند مهمانی و انتقال از طریق این سایت انجام میشود و صرفا در موارد خاص خارج از این فرایند موضوع مهمانی و انتقال در شورای دانشکده بررسی میشود.
زمان ثبت نام ۱ الی ۳۱ اردیبهشت هر سال در آدرس سایت وزارت علوم http://mad.saorg.ir است.
_____________________________________________
جهت فراغت از تحصیل دانشجو لازم است ابتدا فرم تسویه حساب و اعلام بدهی دانشجویان ( از سایت دانشکده ادبیات و علوم انسانی، قسمت گزینه فرم ها و آئین نامه های آموزشی ) را در سه نسخه دریافت و تکمیل نموده و سپس به آموزش دانشکده ارائه نماید تا سیستم تسویه حساب اینترنتی برای دانشجو توسط آموزش دانشکده فعال شود. پس از اینکه تسویه حساب اینترنتی انجام شد، دانشجو لازم است از سیستم گلستان گزارش شماره ۵۲۲ را پرینت نموده و با واحدهایی که در گزارش ۵۲۲ عدم تسویه نشان داده شده را بایستی از طریق تماس تلفنی درج شده در گزارش ۵۲۲ تسویه حساب نموده و بعد به همراه مدارک ذیل به آموزش دانشکده ارائه نماید.
پرینت تسویه شده اینترنتی اخذ شده از سیستم آموزش گلستان (گزارش شماره ۵۲۲) به نشانی http://golestan.uma.ac.ir
تصویر تمام صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی پشت و رو
تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی برای برادران
سه قطعه عکس۴×۳ پشت نویسی شده جدید
اصل کارت دانشجویی
تمبر ۱۰،۰۰۰ تومانی (مراجعه به بانک ملی شعبه مرکزی)
فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب ۲۱۷۷۲۳۰۸۲۶۰۰۴ سیبای بانک ملی به نام درآمداختصاصی دانشگاه
اصل تأییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی برای مقطع کارشناسی و اصل تأییدیه دوره کارشناسی برای مقطع کارشناسی ارشد (اقدام برای تأییدیه پیش دانشگاهی دانشجویان کارشناسی ازطریق مراکز دفتر پیشخوان ، حداقل دو ماه قبل از اقدام به فارغالتحصیلی صورت گیرد.)
_____________________________________________
=======================================================================
فرم های مربوط به امور آموزشی:
۲- فرم تعهد نامه فارغ التحصیلی (برای دانشجویان روزانه)
۳- فرم نمره درس کارورزی و پروژه
۴- فرم تحویل نسخه های پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه
۵- فرم تغییر رشته و انتقال توام با تغییر رشته
۹- فرم درخواست خودرو
۱۰- نمونه فرم طراحی سئوالات امتحانی پایان ترم
فرم های مربوط به کاردانی و کارشناسی
فرم های مربوط به امور تحصیلات تکمیلی
____________________________________________________________________
فرم های مربوط به انجمن های علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی
فلوچارت فرآیند درخواست انجمنهای علمی برای اجرای برنامه آموزشی ـ ترویجی ـ مسابقه ـ اختراع و پژوهشی
دانلود (فلوچارت)
___________________________________________________________________________________________
انجمنهای علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به منظور اجرای برنامهها بایستی ضمن توجه به فلوچارت اجرای برنامهها فرم درخواست اجرای برنامه انجمنهای علمی را تکمیل نمایند.
دانلود - فرم درخواست اجرای برنامه انجمنهای علمی،
___________________________________________________________________________________________
اسامی شرکتکنندگان در برنامه باید در لیست شرکتکنندگان ذکر شده و به تایید دبیر انجمن علمی برسد.
دانلود - لیست شرکتکنندگان
___________________________________________________________________________________________
پس از اجرای برنامه، فرم گزارش انجام برنامه تکمیل و به معاونت پژوهشی دانشکده ارائه گردد.
____________________________________________
____________________________________________