دانشکده ادبیات و علوم انسانی

انتصاب عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و سرپرست دفتر امور بانوان این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در جوامع در حال توسعه زنان نسبت به مردم اقشار آسیب پذیرتر هستند، تصریح کرد: دفتر امور بانوان دانشگاه را به منظور رسیدگی به مشکلات زنان و دختران دانشگاه ایجاد کردیم تا محلی برای حمایت از حقوق زنان در این دانشگاه باشد.
وی با بیان اینکه قبل از مدیریت ما، دفتر امور بانوان در دانشگاه محقق اردبیلی وجود نداشت، اظهار کرد: تا به حال مشکل خاص و حادی در مورد زنان وجود نداشته است اما باید دانشگاه محلی برای پیگیری حقوق و مطالبات زنان داشته باشد.
صادقی اضافه کرد: دانشگاه باید در حوزه های مختلفی چون روابط بین المللی، ارتباط با صنعت، آموزش، پژوهش، امور بانوان و غیره فعالیت داشته باشد و اگر هر یک از اینها نباشد، انگار دانشگاه ناقص الخلقه است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی ریسک می کنیم، افزود: در این دانشگاه از مدیریت روتین دوری می کنیم و به دنبال عدالت خواهی و خیرخواهی هستیم.
صادقی ادامه داد: میترا اجودی مقدم مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و سرپرست دفتر امور بانوان در زمان مسئولیت خود کارهای مثبتی انجام دادند که قابل تقدیر بود و وی به دور از روحیه فمنیستی انحرافی دنبال مطالبات بانوان بود و امیدوارم دکتر سلطانی هم این مسیر را ادامه داده و در راستای تقویت سطح دانشگاه فعالیت کنند.
یادآور می شود در پایان این مراسم از زحمات میترا اجودی مقدم تجلیل و دکتر مریم سلطانی عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و سرپرست دفتر امور بانوان دانشگاه منصوب شد.

**************************************



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 619 بار   |   دفعات چاپ: 193 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر