صورت جلسه بیست و سوم دوره سوم شورای کارمندان دانشگاه محقق اردبیلی 20 اردیبهشت ماه 1399

 | تاریخ ارسال: 1399/2/22 - 13:21 | 
بسمه تعالی

بیست وسومین جلسه شورای کارمندان دانشگاه در مورخه 20/02/1399 با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم اداری و مالی، مدیر محترم حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیر محترم اداری، مدیر محترم برنامه، بودجه و تشکیلات و مدیر محترم مالی در اتاق شورای دانشگاه برگزار و موارد ذیل مورد بررسی قرار گرفت:
جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع و در ابتدای جلسه ریاست محترم دانشگاه ضمن تشکر از زحمات شورای کارمندان برای پیگیری امور کارمندان و پیشبرد اهداف دانشگاه به افزایش حدود سی و سه درصدی دریافتی پرسنل دانشگاه اشاره و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همکاری هم بتوانیم با صرفه جویی و ارائه راهکارهای مناسب در مدیریت هرچه بهتر امور موفق باشیم. آقای دکتر حبیبی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران محترم در برگزاری کلاسها به صورت مجازی با توجه به امکانات محدود و زمان کم جز دانشگاه;های موفق هستیم افزود در مورد تصمیمات هیات اجرایی لازم است طبق آیین نامه و مشابه هیات ممیزه، مصوبات با رای گیری باشد.
در ادامه دبیر محترم شورای کارمندان با بیان اینکه شورا تمام سعی و تلاش خود را برای پیشبرد اهداف دانشگاه به کار گرفته است، مواردی را به شرح زیردر قالب پرسش و پاسخ و طرح پیشنهادی مطرح نمود:
وضعیت افزایش بودجه دانشگاه طی سالهای 97، 98 و 99 و نحوه هزینه کرد آن در دانشگاه، راهکار و امکان سنجی افزایش درآمد اختصاصی در این برهه از زمان برای جبرای کسری بودجه و لزوم برنامه ریزی مدون در دانشگاه در این خصوص، نحوه پرداخت اضافه کار و پاداش همکاران با توجه به نیاز مبرم همکاران، عدم پرداخت اضافه کار در فروردین ماه علیرغم مصوبه اخیر هیات محترم رئیسه که فقط در برخی واحدهای خاص پرداخت شده است، حق الزحمه مقرر شده مسئولان امور عمومی که قبلا افزایش آن تایید شده بود ولی در فروردین ماه امسال علیرغم افزایش کار مرتبط با مسئولان امور عمومی حق الزحمه قبلی به یک سوم کاهش یافته است، امکان جابجایی و ارتقای همکاران نگهبان با توجه به سختی کار آنها که لازم است در این خصوص تدابیری اتخاذ شود، نحوه تصمیم گیری در جلسات هیات اجرایی که لازم است طبق آیین نامه مصوبات با رای اکثریت اعضای حاضر باشد و از تحمیل نظر و تصمیم یکجانبه خودداری شود.
همچنین مواردی به شرح زیر توسط اعضای محترم شورا بیان شد:
  • نحوه اختصاص اضافه‌کار
  • تقسیم عادلانه اضافه کار در واحدها
  • هزینه غذا برای همکاران نگهبان با توجه به حضورشان طبق روند گذشته
  • احداث پارکینگ برای دانشکده مغان
  • بازنگری در چارت سازمانی
  • علل تبعیض در جابجایی از نگهبانی به قسمت‌های اداری
  • مقرری معادل کارشناس مسئولی برای عاملین مالی که در فروردین ماه امسال به یک سوم کاهش یافته است
  • پیاده سازی بحث صرفه‌جویی در تمامی آیتم‌های دخیل در بودجه و جلوگیری از بخشی نگری.
  • ایجاد حساب بانکی جدا از حساب شخصی برای همکاران کارپرداز، که مشکلاتی را برای این همکاران ایجاد کرده است
  • بازبینی در درصد افزایش کمک هزینه ایاب و ذهاب.
در این جلسه مسئولان حاضر به موارد مطرح شده توسط اعضای شورا پاسخ دادند.


دفعات مشاهده: 1643 بار   |   دفعات چاپ: 190 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA