معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR |

جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد

جلسه کمیته  ناظر بر نشریات دانشگاه در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه کمیته ناظر برنشریات دانشگاه با حضور دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی روز شنبه ۲۰آبان ۹۶ در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
 
گفتنی است در این جلسه  از ۶ نشریه ۵ نشریه برای اولین بار و ۷ کانال و گروه تلگرامی و در کل ۱۳ برنامه مورد بررسی و تصویب اعضاء قرار گرفت.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 623 بار   |   دفعات چاپ: 215 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA