جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه کمیته ناظر برنشریات دانشگاه با حضور دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی روز شنبه ۲۰آبان ۹۶ در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه از ۶ نشریه ۵ نشریه برای اولین بار و ۷ کانال و گروه تلگرامی و در کل ۱۳ برنامه مورد بررسی و تصویب اعضاء قرار گرفت.
|