معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR | AZ |

شهدا جان خود را فدا کردند تا اهداف انقلاب اسلامی در کشور پیاده شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا اهداف انقلاب اسلامی در کشور پیاده شود.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل چمنی ۸ بهمن در مراسم تجلیل از یاسر رضائیان فرزند شهید رشید رضائیان و کارشناس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا اهداف انقلاب در کشور پیاده شود، گفت: ما نیز باید قدردان جانفشانی شهدا و خانواده آنان باشیم.
وی با بیان اینکه ما در دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان یک خانواده فرزندان این کشور بوده و آسایش، آرامش و پیشرفت خود را مدیون شهدا هستیم، افزود: بر خود وظیفه می‌دانیم به یاد خانواده معظم شهدا باشیم و امید می‌رود توفیق یابیم در راه آنها قدم برداریم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از گذشته در دانشگاه یک رسم بوده و ما نیز راه گذشتگان را ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: در راستای ارج نهادن به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دوره مدیریتی فعلی دانشگاه بیشتر مدیران دانشگاه از میان خانواده‌های شهدا و ایثارگران انتخاب شده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند و ما باید قدردان جانفشانی آنان باشیم، گفت: شهدا راه درستی را انتخاب نمودند و به سوی پروردگار پرواز کردند.
دکتر عباس فنی‌اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر، گفت: تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستیم.
وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، افزود: جشن انقلاب نیز با حضور بیش از ۱ هزار نفر به همت پایگاه مقاومت دانشگاه طی هفته آتی برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا جزو برنامه‌های دائمی پایگاه مقاومت می‌باشد، ادامه داد: خانواده شهید رشید رضائیان جزو خانواده‌های موثر در اردبیل بوده و در سالیان گذشته در مسجد جامع و انجمن بازار اردبیل فعال بوده‌اند.
وی با بیان اینکه شهید رشید رضائیان متولد قزاقستان بوده و با مهاجرت به ایران و حضور در جبهه‌های جنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، ادامه داد: وی همچنین قهرمان مسابقات استانی و ملی کشتی بوده است.
دکتر نعمت هدایت رئیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در هر جایگاهی باید مسیر و اهداف انقلاب را ادامه داده و جایگاهی را که شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرده‌اند قدر بدانیم، گفت: آقای یاسر رضائیان طی یک سال گذشته که در مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه حضور داشته‌، نشان داده است فردی لایق، صادق، کاری و پرانرژی است و با حضور در دانشگاه منشا خدمات ارزشمندی بوده است.
گفتنی است شهید رشید رضائیان اول آذر سال ۱۳۵۹ در منطقه دب حردان خوزستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 


دفعات مشاهده: 35 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA