ورود به سایت

اطلاعیۀ ثبت‌نام خوابگاه برای نیم‌سال دوّم سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/10/13 - 08:11 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، متقاضیان استفاده از خوابگاه در نیم‌سال دوّم سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ با مراجعه به سیستم دانشجویی گلستان (http://golestan.uma.ac.ir) طبق راهنمای درخواست خوابگاه (لینک راهنما) نسبت به ثبت درخواست و رزرو خوابگاه طبق بندهای زیر اقدام نمایند.
الف) برای دانشجویان ساکن خوابگاه در نمیسال اول سال‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیاز به ثبت درخواست خوابگاه از طریق سیستم گلستان دانشجویی نمی‌باشد. (دانشجویان در صورت داشتن سنوات تحصیلی مجاز در اتاق خود ساکن خواهند شد و نیاز به گروه‌بندی نخواهد بود)
ب) سایر دانشجویان غیر ساکن نیز تقاضای خود را با مراجعه به سیستم دانشجویی گلستان طبق راهنمای درخواست خوابگاه (لینک راهنما) ثبت نمایند.
توضیح مهم: دانشجویان ورودی جدید روزانه و ساکنان خوابگاه های دولتی، خواهران: (کوثر۱، کوثر ۲ و کوثر ۳) و برادران: (۱-۲ -۳- ۴ و خوابگاه شهید رحیمی) نسبت به ثبت در خواست خود در سیستم صندوق رفاه دانشجویان (https://refah.swf.ir) اقدام نمایند. (لینک راهنما)
نکات مهم:
-  دانشجویانی که در نیمسال اوّل سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ساکن خوابگاه هستند و در نیمسال دوّم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نمی‌خواهند از خوابگاه دانشجویی استفاده نمایند تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ نسبت به  ثبت انصراف خوابگاه از طریق سیستم گلستان دانشجویی منوی پیشخوان خدمت (طبق راهنما) اقدام نمایند. و بعد از تایید کارشناس خوابگاه، اتاق خود را به مسوول خوابگاه تحویل نمایند.
-   با توجه به مشکلات به وجود آمده، نام کاربری و رمز ورود سیستم دانشجویی گلستان خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
-  دانشجویانی که از بابت اجاره‌بهاء نیم‌سال‌های قبلی خوابگاه، بدهکار می‌باشند، باید بدهی خود را تسویه نمایند. در غیر این‌صورت امکان رزرو خوابگاه مقدور نخواهد بود.
-  ثبت درخواست خوابگاه (برای دانشجویان غیر ساکن) به منزله‌ی اسکان قطعی در خوابگاه نمی‌باشد و پس از بررسی و تأیید مدیریت در سیستم، اسکان متقاضی قطعی خواهد شد.
-   تعویض اتاق در صورت وجود اتاق خالی، رضایت ساکنین اتاق و با هماهنگی مسوول خوابگاه بلامانع می باشد.
-   از  تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ درخواست انصراف قابل قبول نخواهد بود.
-   در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال می‌توانید با کارشناس محترم جناب آقای مهندس اُجارودی ۰۴۵۳۱۵۰۵۳۵۸ تماس حاصل نمایید.

 


CAPTCHA