برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری جشن میلاد ریحانه‌الرسول

 | تاریخ ارسال: 1401/11/1 - 13:53 | 
                                                            
 
به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد دختر نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا علیها سلام، مورخ۱۴۰۱/۱۰/۱۰، جلسه­‌ای با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق و معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و رئیس حوزه علمیه خواهران اردبیل و رئیس دانشگاه فرهنگیان بنت­‌الهدی صدر و دانشگاه فنی و حرفه­‌ای فاطمه(س) و نماینده مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل و مشاور رئیس دانشگاه محقق در امور بانوان و خانواده برگزار شد.
   جلسه با قرائت کلام‌­ا... قرآن مجید شروع شد و در ابتدا حجت‌­الاسلام والمسلمین حاج آقا حسنی به بیان دیدگاه­‌های خود پرداختند. در ادامه جلسه مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده، سرکار خانم دکتر مختاری، طبق نامه واصله از دفتر ریاست جمهوری اهم برنامه­‌ها و اهداف پیش‌بینی شده برای هفته بزرگداشت مقام زن را یادآور شدند و از حاضران درخواست کردند تا دیدگاه­‌ها و برنامه­‌های خود را مطرح کنند.
در این جلسه مقرر شد که دانشگاه‌­ها و بخش‌­های مشارکت‌­کننده، با جدیت امور محوله خود را پیگیری کنند تا برنامه شایسته­‌ای برای جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تکریم مقام بانوان برگزار شود.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 123 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر