رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: انتخاب ایده پیشنهادی اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین به عنوان ایده برتر

 | تاریخ ارسال: 1398/10/28 - 12:34 | 
رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب ایده پیشنهادی اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت به عنوان ایده برتر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی داوری از انتخاب ایده «استفاده از ظرفیت آمایش سرزمینی در ارتباط صنعت و دانشگاه» پیشنهاد شده از جانب دکتر مهدی اسکندرزاده اصل و دکتر هادی غائبی اعضای هیأت علمی این دانشگاه به عنوان یکی از ایده های منتخب کشوری خبر داد.
وی به نقش ارتباط صنعت و دانشگاه به عنوان موتور محرک توسعه همه جانبه کشور اشاره و استفاده از شیوه ها و الگوهای نوین را در اثربخشی هرچه بیشتر این ارتباط ضروری دانست.
داوری تصریح کرد: معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای توسعه ارتباط دانشگاه ها با جامعه و صنعت، اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان«اولین رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت» همزمان با هفته پژوهش سال جاری نمود.
رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: ایده های برتر از میان ۱۲۰ ایده احصاء شده از سراسر کشور انتخاب و در«کتاب ایده های برگزیده» منتشر شده توسط معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به چاپ رسیده است.       
 
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 704 بار   |   دفعات چاپ: 124 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر