معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR | AZ |

برگزاری جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی آماده همکاری با شورای مبارزه با مواد مخدر است.


AWT IMAGE
به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: برگزاری دوره ها و کارگاه ها می تواند در زمینه آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد مثمرثمر واقع شوند.
وی با بیان اینکه سوق دادن پایان نامه ها به سمت مسائل و موضوعات مبارزه با موادمخدر از دیگر برنامه های دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه است، ادامه داد: پایان نامه ها، کارهای پژوهشی ارزنده و علمی هستند که می توان از آنها به نحو مطلوبی برای کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر استفاده کرد.
فنی اصل با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی از نظر آسیب های اجتماعی نسبت به دانشجویان دانشگاه های دیگر وضعیت بهتری دارند، تصریح کرد: کارگاه ها و برنامه های مختلف برای سالم سازی محیط توسط مرکز بهداشت دانشگاه انجام می شود که این مسائل در کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویان نقش پررنگی دارند.
بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: باید میزان اثربخشی برنامه های اجرا شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه باید اثربخشی برنامه ها مورد کنکاش قرار گیرد، ادامه داد: باید ببینیم که این برنامه ها چه تغییرات رفتاری در جامعه مخاطب ایجاد می کنند.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل اضافه کرد: هر دستگاهی یک فعالیتش را به عنوان سنجش اثربخشی معرفی کند و نقاط ضعف و قوت برنامه را استخراج کند. 

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 628 بار   |   دفعات چاپ: 227 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA