معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR | AZ |

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه: مشارکت فعالانه دانشکده ها در ارتقای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعالانه دانشکده ها در ارتقای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی از زبان مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه: مشارکت فعالانه دانشکده ها در ارتقای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

AWT IMAGE

به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعلام نمود علاوه بر برنامه های اجرا شده توسط انجمن های علمی در دانشکده ها، در طی دو نیمسال اول و دوم ۹۶-۹۵  تعداد ۱۶۴ برنامه متنوع  فرهنگی و اجتماعی نیز در دانشکده ها اجرا شده که تعداد این برنامه ها نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۲ برابر شده است.

وی با مثبت ارزیابی نمودن انتخاب و حضور مشاوران فرهنگی در دانشکده ها که از ابتدای سال ۹۴ شروع بکار نموده اند؛ اظهار امیدواری نمود هر ساله شاهد رشد چشمگیر در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها باشیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت بیشتر دانشکده ها در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی به منظور رسیدن به هدف بلندمدت ایجاد دانشگاه فرهنگ ساز و کاهش تصدی گری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی، ادامه داد به منظور رسیدن به این مهم از ابتدای سال ۹۶ بودجه فرهنگی دانشکده ها به صورت مستقل در اختیار هر دانشکده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر رویکرد ارزیابی و نظارت مستمر بر برنامه های فعالیت فرهنگی دانشگاه، افزود در این راستا فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشکده ها طی دو نیمسال اول و دوم سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با استفاده از شاخص های کمی و کیفی مناسب ارزیابی شد. 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه بیان کرد در بین ۵ دانشکده سایت اصلی دانشگاه، دانشکده ادبیات و علوم انسانی موفق به کسب رتبه اول و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی موفق به کسب رتبه دوم شد؛ همچنین دانشکده کشاورزی مشگین شهر در بین دانشکده های اقماری رتبه اول را کسب نمود.  

وی در پایان از زحمات مشاوران محترم فرهنگی دانشکده ها در ارتقای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قدردانی نمود. 


دفعات مشاهده: 673 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA