طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی انجام گرفت؛ انتصاب و معرفی سرپرست مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/10/10 - 14:24 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، میرمهدی سیدرحیمی به عنوان سرپرست مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب و معرفی شد.
عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی ۱۰ دی در مراسم تکریم و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با بیان اینکه مجموعه فرهنگی دانشگاه یک مجموعه هماهنگ و یکدست است، گفت: انجمن های علمی، نشریات، تشکل های اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری به صورت منظم و فعال در یک حرکت رو به جلو برای دانشگاه افتخارآفرینی می کنند.
وی ضمن قدردانی از فعالیت های مدیر سابق حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، افزود: مدیر سابق این حوزه فردی خلاق و نوآور بود و امید می رود حضور وی در پارک علم و فناوری استان منشا خیر و برکت باشد.
فنی اصل سرپرست جدید این مدیریت را نیز فردی توانمند، خلاق و علاقمند به فعالیت های فرهنگی معرفی و ابرازامیدواری کرد: سرپرست جدید این حوزه نیز با ارتباط تنگاتنگ با انجمن های علمی موجب ارتقای بیش از پیش جایگاه انجمن های علمی شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: انجمن های علمی کار سیاسی ندارند و صرفا در حوزه فعالیت های علمی، پژوهشی و برگزاری کارگاه ها و غیره فعالیت دارند.
گفتنی است در ادامه مدیر سابق و سرپرست جدید این حوزه به ارائه بیانات خود پرداختند و حکم میرمهدی سیدرحیمی به عنوان سرپرست مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی به وی اعطا و با اهدای لوح از خدمات علی روشنیان فرد مدیر سابق این حوزه تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 714 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر