شروع به کار بازارچه تولیدات دانشجویی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1401/8/10 - 14:44 | 
بازارچه تولیدات دانشجویی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در محل کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عباس فنی اصل ۱۰ آبان در مراسم افتتاح بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: یکی از مهمترین وظایف دانشگاه در کنار آموزش و پژوهش، برگزاری دوره های آموزشی-مهارتی برای دانشجویان به منظور توانمندسازی آنان جهت ورود به بازار کار به عنوان کارآفرین پس از فارغ التحصیلی می باشد.
وی با اشاره به اینکه تولیدات دانشجویی باید کارآفرین و در عین حال سودآور باشد، افزود: در طی برگزاری دوره های مهارت افزایی، دانشجویان زیادی توسط کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه دوره های آموزشی تخصصی لازم را سپری کرده اند و جذب بازار کار شده اند و دانشگاه نیز زمینه های لازم را جهت رشد و حمایت از این قبیل فعالیت ها در حوزه کسب و کار فراهم کرده است.
فنی اصل خاطر نشان کرد: محصولات عرضه شده در بازارچه تولیدات دانشجویی دستاوردهای حاصل از دوره هایی است که توسط کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ویژه دانشجویان برگزار شده است.
شایان ذکر است این بازارچه هر هفته روزهای سه شنبه به صورت مستمر در محل کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه واقع در ساختمان آیت الله مشکینی دایر خواهد بود.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 427 بار   |   دفعات چاپ: 45 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر