انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست دفتر تحقیق استان اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1400/12/18 - 14:00 | 
طی حکمی از سوی رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدرضا مولایی عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست دفتر تحقیق استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدرضا مولایی عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرپرست دفتر تحقیق استان اردبیل منصوب شد.
در بخش هایی از حکم دکتر محمد خلج امیرحسینی خطاب به دکتر محمدرضا مولایی آمده است:
نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجربه جنابعالی، در چهارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان سرپرست دفتر تحقیق استان اردبیل، منصوب می شوید.
با عنایت به اهمیت دفاتر تحقیق استانی و مسئولیت خطیر تحقیق در فرآیند جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی، امید است با اتکال به خداوند متعال، برنامه ریزی و تلاش مستمر و ارتباط و هماهنگی با مدیران مرکز جذب، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان و روسای دفاتر نهاد نمایندگی رهبری و با بهره گیری از ظرفیت اساتید و دانشجویان انقلابی، متعهد و معتمد، در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله از سوی مرکز جذب، موفق و سربلند و ماجور در درگاه الهی باشید.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 849 بار   |   دفعات چاپ: 70 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر