روابط عمومی

EN | AR | AZ |

قدردانی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ایثارگری های جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ایثارگری های جانبازان شاغل و بازنشسته این دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۱۶ اسفند در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، از حماسه آفرینی و ایثارگری های جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
وی امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانست و افزود: ما نیز متقابلا وظیفه داریم دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.
حبیبی با بیان اینکه جانبازان با خدا معامله و جان خود را در راه اسلام و دفاع از میهن فدا کردند، تصریح کرد: دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه در خصوص حل مسائل و مشکلات موردی همکاران ایثارگر اقدامات لازم را انجام می دهد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در راستای ارج نهادن به رشادت های ایثارگران، اخیرا وضعیت استخدامی ۵۰ نفر از نیروهای شرکتی، قراردادی و پیمانی دانشگاه محقق اردبیلی به وضعیت رسمی انتقال یافت.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، گفت: حضرت ابوالفضل(ع) شخصیتی بود که تمام وجود خود را در راه دین و ولایت گذاشت.
وی با بیان اینکه همیشه باید حامی دین و ولایت باشیم، افزود: امروز همه ما برای حفظ ارزش های دینی و الهی مسئولیت داریم.
حسنی دفاع امروز را دفاع در عرصه های علمی، دینی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما اساسا به روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز به عنوان یک روز معنوی نگاه می کنیم، گفت: انتظار می رود جانبازان معنویت این روز ارزشمند را بیش از پیش در جامعه عیان کنند.
وی جانبازان را پرچمدار حرکت راه حضرت ابوالفضل(ع) دانست و افزود: اکنون نیز برای حفظ دستاوردهای نظام همان روحیه ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس نیاز است.
فنی اصل تجلیل از جانبازان را تجلیل از معنویت و ایثار عنوان و تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس بدون هیچ ادعایی برای دفاع از خاک و کیان نظام اسلامی در جبهه های جنگ حضور یافتند و جان خود را تقدیم نظام کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین به ضرورت حفظ جایگاه معنوی جانبازان در جامعه تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه همکاران جانباز به ارائه بیانات خود پرداختند و از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل به عمل آمد.
 



CAPTCHA

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 350 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر