در بازدید مدیرکل استاندارد استان اردبیل از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی مقرر شد؛ آزمایشگاه همکار استاندارد در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود

 | تاریخ ارسال: 1400/3/25 - 23:05 | 
در بازدید مدیرکل استاندارد استان اردبیل از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی مقرر شد آزمایشگاه همکار استاندارد در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهندس هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل در بازدید از آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به ارتباط مطلوب اداره کل استاندارد با دانشگاه های استان، گفت: دفاتر استانداردسازی نیز در دانشگاه ها فعال شده است تا از اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمینه تدوین استانداردها استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه پایان نامه های دانشجویی باید به سمت صنعت استان سوق یابد، افزود: استفاده از ظرفیت آزمایشگاه های دانشگاه های استان فرصت مناسبی برای ارتقای صنعت استان خواهد بود.
علایی از آمادگی همه جانبه این اداره کل در خصوص راه اندازی آزمایشگاه های همکار استاندارد و تعیین ماهیت در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
دکتر علی نعمت الله زاده رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آزمایشگاه مرکزی، به معرفی دستگاه های مستقر در این آزمایشگاه پرداخت.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 631 بار   |   دفعات چاپ: 107 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر