رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: مجموعه هتل، رستوران و تالار توسط شرکت تعاونی دانشگاه محقق اردبیلی احداث می شود

 | تاریخ ارسال: 1398/9/12 - 16:10 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از احداث مجموعه هتل، رستوران و تالار دانشگاه محقق اردبیلی توسط شرکت تعاونی خدماتی، رفاهی و فرهنگی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در اولین جلسه شرکت تعاونی خدماتی، رفاهی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاه های با قدمت بالا دارای امکانات رفاهی مختلف هستند، گفت: دانشگاه های جوان به دلیل تنگناهای مالی در برهه های مختلف با مشکلات زیرساختی مواجه بوده اند.
وی با بیان اینکه مجموعه هتل، رستوران و تالار یکی از خلاهای دانشگاه ما بود، افزود: طبق مصوبه هیات امنای دانشگاه، اعطای حق استفاده از زمین به تعاونی از محل اذن در انتفاع برای احداث هتل، رستوران و تالار دانشگاه به مساحت عرصه شش هزار مترمربع انجام خواهد گرفت.
حبیبی با بیان اینکه احداث شعبه دانشگاه بانک تجارت نمونه موفقی از اذن در انتفاع در دانشگاه است، تصریح کرد: استارت این کار توسط شورای کارمندان زده شد و طبق قوانین تعاونی در اولین قدم سهام این شرکت تعاونی به میزان برابر در اختیار اعضای علاقمند به حضور در تعاونی قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری کنفرانس ها و سایر مراسمات دانشگاهی و خارج از دانشگاهی را از فعالیت های این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این مجموعه شاهد درآمدزایی برای دانشگاه و همکاران عضو خواهیم بود.
حبیبی خاطرنشان کرد: در این شرکت تعاونی جدیدالتاسیس همه کارکنان دانشگاه اعم از بازنشستگان، اعضای هیات علمی و کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی می توانند عضو شده و در پروژه های سرمایه گذاری آن مشارکت نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز تاکید کرد: اعضای هیات مدیره برای دریافت وام بانکی اقدام کنند تا هم در عملیات اجرایی پروژه تسریع شود و هم اینکه همکاران نیز به جای کسر از حقوق ، اقساط بانک را پرداخت نمایند.
وی با بیان اینکه انتظار می رود هیات مدیره در کنار مسائل عمرانی این پروژه، به مسائل فرهنگی پروژه نیز توجه داشته باشند، افزود: باید تفاوت این مجموعه داخل دانشگاه با مجموعه های خارج دانشگاه در بحث مسائل فرهنگی ملموس باشد و فعالیت آن نیز به نحوی باشد که در اعتقادات دینی و فرهنگی مهمانان تاثیرگذار باشد.
گفتنی است در ادامه مهران باقلاچی دبیر شورای کارمندان، دکتر وحید وزیری مدیرعامل شرکت تعاونی، نادر بهشتی نایب دبیر شورای کارمندان، دکتر محمد حسن زاده و دکتر طاهر باهر تالاری اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه تاسیس شرکت و فعالیت آن و نحوه مشارکت اعضا در پروژه های سرمایه گذاری شرکت پرداختند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 653 بار   |   دفعات چاپ: 144 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر