رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان در اردبیل

 | تاریخ ارسال: 1397/11/22 - 13:07 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان در اردبیل همکاری می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در نشست با مسئولان شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی شرکت داروسازی امید فارمد پارسیان در اردبیل، از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه های علمی پژوهشی و دانش بنیان برای راه اندازی و موفقیت این کارخانه در استان اردبیل خبر داد.
 وی رشته های تحصیلی مرتبط، تجهیزات آزمایشگاهی، واحدهای فناور و سایر توانمندی های دانشگاه را معرفی و راه اندازی این شرکت را گام بسیار مهمی در اشتغال استان و ارتقای همکاری های علمی دانشگاه با صنعت دانست.
حبیبی آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی را برای اجرای طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در راستای نیازهای شرکت و نیز معرفی ایده های مرتبط در واحدهای فناوری و شرکت های دانش بنیان به این شرکت جهت حمایت و فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت اعلام نمود.
 دکتر حمید رضا علی عسگری سرمایه گذار این شرکت در استان اردبیل نیز با بیان اینکه شرکت امید پارسینا در دماوند حدود ۳۰۰ محصول دارویی و مکمل تولید می کند، اظهار امیدواری کرد: با عنایت به پتانسیل های اردبیل  در زمینه گیاهان دارویی، شرکت جدید امید فامد پارسیان با مساعدت مسئولان استانی و دانشگاهی موفقیت های خوبی را در زمینه تولید داروهای گیاهی و شیمیایی کسب نماید.
 در این جلسه، معاون پژوهش و فناوری، روسای دانشکده های مرتبط و سایر شرکت کنندگان نقطه نظرات خود را در خصوص راه های افزایش همکاری ارائه نمودند.
لازم به یادآوری است که شرکت امید فارمد پارسیان در اردبیل در حال راه اندازی بوده و فاز اول این کارخانه در نیمه اول ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1399 بار   |   دفعات چاپ: 138 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر