فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است

 | تاریخ ارسال: 1397/11/13 - 17:07 | 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل در جلسه هماهنگی قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: برنامه ریزی برای حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور انجام شده و دانشجویان از نیمه دوم اسفند ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.
وی با بیان اینکه علی رغم وجود محدودیت های مالی، دانشگاه های استان در حد توان خود از این حرکت عظیم فرهنگی حمایت خواهند کرد، افزود: تلاش ما برگزاری نتیجه بخش و آبرومند این برنامه است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز بهترین راه برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را بحث راهیان نور دانست و گفت: راهیان نور به خودی خود یک کلاس بزرگ تربیتی است.
وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال بهترین برنامه های معنوی و فرهنگی در راهیان نور برای دانشجویان اجرا خواهد شد، افزود: امیدواریم در این سفر معنوی مسئولان نیز دانشجویان را همراهی کنند.
سرهنگ معین الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل راهیان نور را یک سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی عنوان کرد و گفت: سوابق راهیان نور دانشجویی استان طی سنوات گذشته درخشان بوده و استان اردبیل همیشه جزو استان های برتر بوده است.
وی با بیان اینکه راهیان نور علاوه بر رویکرد فرهنگی، رویکرد علمی و تفریحی نیز به خود گرفته است، تصریح کرد: در همین راستا دانشجویان از سد کرخه و بیمارستان صحرایی نیز بازدید می کنند.
پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه امسال حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان در راهیان نور حضور خواهند داشت، افزود: دانشجویان در مدت زمان برگزاری این اردو، از مناطق عملیاتی مختلف در جنوب کشور بازدید خواهند داشت.
وی راهیان نور را یک پروژه همه جانبه دانست و افزود: با توجه به رابطه تعاملی موجود میان بسیج و دانشگاه های استان، این پروژه فرهنگی به نحو احسن برگزار خواهد شد.
گفتنی است در ادامه روسای دانشگاه های استان و اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 676 بار   |   دفعات چاپ: 147 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر