فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی معارفه شد

 | تاریخ ارسال: 1397/10/26 - 17:17 | 
دکتر عباس فنی اصل عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی گفت: بسیج و بسیجیان در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از اتمام جنگ تحمیلی، همواره در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت حرکت کرده و پیشرو امور بوده اند.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی جنگ گسترده ای را علیه کشور ما تدارک دیده اند، تصریح کرد: نقشه های شوم دشمنان و استکبار جهانی بر علیه مردم کشور ضرورت حضور بسیج را دو چندان کرده است.
حبیبی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی توانمندی های کشور را شناسایی کرده و برای کمرنگ کردن این نقاط برنامه ریزی می کند، ادامه داد: باید با روحیه بسیجی و با ابزارهای جدید، نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.
 حجت الاسلام و المسلمین سید سیاح مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل هم گفت: در طول ۴۰ سال گذشته رمز پیروزی مردم ایران در برابر استکبار جهانی بصیرت، استقامت و ولایت مداری بوده است.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی به حل بسیاری از مشکلات کشور کمک می کند، اضافه کرد: در فضای جنگ نرم، جریان ضد انقلاب و مخالفان داخلی دنبال این هستند که به مردم تلقین کنند که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است اما ما باید با آمار و به صورت علمی پاسخ صحیحی به چنین شبهاتی بدهیم.
دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه در سالجاری بیش از ۹۳ عنوان برنامه توسط این پایگاه انجام شده است، تصریح کرد: بسیجی برای تقابل، تعارض و تنش نیامده است بلکه وظیفه بسیجیان این است که یاریگر مسئولان برای خدمت بیشتر به مردم باشند.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندان استان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان، رئیس بسیج اساتید استان و سردار حاج ناصر دستاری شهید زنده شمالغرب کشور برگزار شد، حکم تمدید فرماندهی پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به دکتر عباس فنی اصل اهدا شد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 772 بار   |   دفعات چاپ: 145 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر