بازدید اساتید و دانشجویان از فاز دوم ساختمان دانشکده فنی و مهندسی

 | تاریخ ارسال: 1397/9/7 - 08:08 | 
اساتید و نمایندگان اعضای انجمن های علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه از پروژه در حال اجرای، ساختمان کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشکده بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محتشم محبی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در این بازدید گفت: ساختمان کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده فنی و مهندسی در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل طبقه همکف و اول در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: این ساختمان در طبقه همکف شامل واحدهای کارگاهی و آزمایشگاهی متناسب با نیاز رشته­های موجود و آتی دانشکده و در طبقه اول دارای کاربری آزمایشگاهی و تعدادی اتاق اعضای هیات علمی و کلاس درس است.
محبی ادامه داد: در طبقه همکف آزمایشگاه سازه-زلزله در نظر گرفته شده که شامل میزلرزه و کف صلب است.
رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: آزمایشگاه میز لرزه برای شبیه­سازی رفتار سازه­ها در برابر زلزله کاربرد دارد و تنها در تعداد معدودی از دانشگاه­های کشور وجود دارد.
محبی با بیان اینکه در حال حاضر عمده تجهیزات میزلرزه با اعتبار حدود ۷ میلیارد ریال خریداری شده که به محض آماده شدن محل، قابل نصب است.
وی تشریح کرد: این پروژه شامل ۱۵ واحد کارگاه و آزمایشگاه به مساحت هزار و ۱۵۰ متر مربع، ۴۴۵ متر مربع آزمایشگاه سازه و زلزله، ۸ اتاق هیات علمی و ۲ کلاس درس است.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 817 بار   |   دفعات چاپ: 144 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر