دکتر محمد نریمانی به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

 | تاریخ ارسال: 1397/8/1 - 15:03 | 
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر محمد نریمانی به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه تلاش برای ارتقای جایگاه دانشگاه را سیاست اصلی دانشگاه عنوان کرد و گفت: انتظار داریم دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی نیز همپای سایر دانشکده ها نقش موثری در این خصوص داشته باشد.
معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: انتظار می رود سرپرست جدید دانشکده با تعامل هر چه بیشتر در راستای شاخص ها و سیاست های تعریف شده دانشگاه نقش موثری در ارتقای جایگاه دانشگاه داشته باشد و سهم دانشکده در این راستا ادا شده و به جایگاه مورد انتظار برسیم.
دکتر معرفت سیاهکوهیان رئیس پیشین دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: در مدت تصدی پست ریاست دانشکده همدلی و همفکری در دانشکده مبنای کار ما بود.
وی با بیان اینکه تلاشم بر این بود که اقدامات موثری انجام دهم، افزود: تلاش کردیم به اهداف ترسیم شده در ابتدای کار دست پیدا کنیم.
سیاهکوهیان با بیان اینکه برنامه های دکتر نریمانی برای دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی منسجم و عملیاتی است، تصریح کرد: اگر حتی ۵۰ درصد این برنامه ها نیز عملیاتی شوند، شاهد توسعه و پیشرفت دانشکده خواهیم بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه قصد ما در دانشکده تبدیل علم به ثروت بود، افزود: در همین راستا مرکز تندرستی و سلامت را تاسیس کردیم تا ضمن ارائه خدمات به دانشگاه و جامعه، درآمدزایی نیز داشته باشیم.
رئیس پیشین دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی خطرنشان کرد: هدف ما در دانشکده حفظ شئونات و اخلاقیات، ارتقای رتبه های پژوهشی و انجام مطلوب فعالیت های آموزشی بود.
دکتر محمد نریمانی سرپرست جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با قدردانی از حسن نظر ریاست دانشگاه در انتخاب وی به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، اظهارامیدواری کرد: بتوانیم به دغدغه اصلی رئیس دانشگاه مبنی بر ارتقای همه جانبه دانشگاه، جامه عمل بپوشانیم.
نریمانی با بیان اینکه در بحث رتبه بندی دانشگاه ها، علاوه بر توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی، باید به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه شود، افزود: در همین راستا باید در مناسبت های مختلف نشست های فرهنگی و اجتماعی در دانشکده برگزار شود.
سرپرست جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی با بیان اینکه برای ارتقای بعد علمی و پژوهشی باید در خصوص تولید مقالات علمی، برگزاری کارگاه ها و همایش ها و اجرای طرح های بین سازمانی در سطح استانی، ملی و فراملی اهتمام ویژه داشته باشیم، گفت: در حال حاضر دانشکده دارای سه مجله علمی و پژوهشی است که تلاش ما برای افزایش کمی و ارتقای کیفی مجلات خواهد بود.
وی به ایجاد دفاتر شعب استانی انجمن های علمی در دانشکده تاکید کرد و افزود: پیگیری قطب های علمی نیز در دانشکده باید به نتیجه برسد.
نریمانی با بیان اینکه دانشگاه های نسل چهارم اصلاح جامعه را دنبال می کنند، گفت: در این نوع دانشگاه ها که شعار دانشگاه ما نیز است، باید سیاست های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دستگاه های اجرایی متاثر از دانشگاه باشد.
سرپرست جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گفت: یکی از اهداف ما در دانشکده درآمدزایی برای دانشگاه خواهد بود.
وی تاکید کرد: هدف اصلی ما باید علاوه بر تولید علم و ارتقای رتبه پژوهشی دانشگاه، ارتقای خودمان در بعد اخلاقی و رشد اخلاقی در میان تک تک همکاران باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از زحمات دکتر معرفت سیاهکوهیان رئیس پیشین دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل و با اعطای حکمی، دکتر محمد نریمانی به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1856 بار   |   دفعات چاپ: 192 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر