معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: آکادمی فروش در مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود

 | تاریخ ارسال: 1397/7/25 - 12:11 | 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: آکادمی فروش در مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ترحم مصری گفت: طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه محقق اردبیلی و انجمن صنعت پخش اردبیل، آکادمی فروش در مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل می شود.
وی افزود: این تفاهم نامه با هدف توسعه کسب و کار استان و اشتغال دانشجویان از طریق آموزش های عملی و علمی و توانمندسازی شرکت های پخش ما بین طرفین تفاهم نامه و با همکاری دکتر فرزاد نوبخت عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان تسهیل گر در انجام موضوع تفاهم نامه منعقد شد.
مصری اضافه کرد: آموزش نیروهای فروش برای انجمن صنعت پخش و سایر شرکت ها، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه فروش، کمک به اشتغالزایی دانشجویان مستعد در بخش های فروش، استعدادیابی و بررسی توانمندی های فروش و نهایتا ارتقای ارتباط جامعه دانشگاهی با صنعت از اهداف اساسی این آکادمی می باشد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به سیاست دانشگاه محقق اردبیلی در جهت توسعه همکاری جامعه دانشگاهی با صنعت و اشتغال فارغ التحصیلان، انعقاد این تفاهم نامه و تشکیل آکادمی فروش را در راستای عملی نمودن اهداف فوق عنوان نمود.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 699 بار   |   دفعات چاپ: 160 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر