رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی: باید برای ارتقای دانشگاه همت و تلاش مضاعفی بکنیم

 | تاریخ ارسال: 1397/7/17 - 16:43 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید برای ارتقای علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه همت و تلاش مضاعفی بکنیم.
هم اندیشی کشاورزی، دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در جلسه هم اندیشی با اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه با بیان این مطلب افزود: ارتقای علمی و پژوهشی دانشگاه به مواردی مانند انتشار مقالات با کیفیت، ثبت اختراعات، تعامل با دستگاه های اجرایی برای طرح های بین سازمانی، تعداد مراکز رشد بستگی دارد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت دانشگاه هم برای آماده سازی و فراهم کردن زیرساخت های علمی، پژوهشی، آموزشی و رفاهی تلاش می کند، اظهار کرد: مجموعه مدیریتی دانشگاه برای انجام برنامه های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و به صورت شبانه روزی کار می کند تا بتواند شتاب رشد و پیشرفت دانشگاه را افزایش دهد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شورای اختصاصی برای ارتباط دانشگاه با جامعه تشکیل داده ایم، ادامه داد: دانشگاه جامعه محور را به عنوان مدل مطرح کرده ایم و در این مدل باید دانشگاه در حل مسائل مختلف جامعه نقش آفرینی کند.
حبیبی با اشاره به اینکه توجه به جذب دانشجویان با رتبه های بهتر امروز به یک اصل اساسی تبدیل شده و دانشگاه های مختلف در این زمینه با یکدیگر رقابت می کنند، اضافه کرد: دانشجویان با رتبه های برتر در انتخاب دانشگاه برای ادامه تحصیل به پارامترهای مختلفی مانند رتبه دانشگاه، سطح دانشگاه، مقالات علمی و غیره توجه می کند بنابراین باید برای جذب آنها بتوانیم رتبه های خود را ارتقا دهیم.
هم اندیشی کشاورزی، دانشگاه محقق اردبیلی
وی با بیان اینکه وضعیت دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی ها مناسب نیست، ادامه داد: همه ما اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه باید برای ارتقای رتبه و جایگاه دانشگاه تلاش کنیم زیرا اگر این کار را نکنیم، همه ما متضرر می شویم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: اعضای هیات علمی باید راهبردهای تدوینی دانشگاه را مدنظر قرار داده و در این مسیر حرکت کنند بنابراین با توجه به اینکه رویکرد جامعه محوری در تمامی رتبه بندی ها مورد توجه قرار می گیرد، در مقالات خود به دنبال حل مسائل جامعه باشند.
وی با اشاره به ویژگی ها و سلیقه های شخصی خود در مدیریت تصریح کرد: قانون مداری از ویژگی هایی است که همه مرا با این ویژگی می شناسند و همیشه قانون برای من ملاک عمل بوده و از طرف دیگر تلاش شبانه روزی و حضور در محل مسئولیت برای رسیدگی به امور از دیگر ویژگی هایی است که در خود سراغ دارم و در انتصاب مدیران هم سعی می کنم افرادی با این ویژگی را منصوب کنم تا برای دانشگاه بیشتر تلاش کنند.
یادآور می شود در این نشست اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
هم اندیشی کشاورزی، دانشگاه محقق اردبیلی


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 708 بار   |   دفعات چاپ: 148 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر