برگزاری نشست علمی«تحلیل جامعه شناختی مسائل اخیر کشور با رویکرد سیاسی» در دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1397/5/17 - 18:01 | 
نشست علمی«تحلیل جامعه شناختی مسائل اخیر کشور با رویکرد سیاسی» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین مریجی در نشست علمی تحلیل جامعه شناختی مسائل اخیر کشور با رویکرد سیاسی با اشاره به اهمیت مسائل جامعه شناختی، گفت: جامعه شناس نباید نگاه ارزشی به مسائل داشته باشد، بلکه باید واقع بینانه نگاه کند.
وی از شهیدان چمران، بابایی و همت به عنوان سرمایه های نظام یاد کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به چهلمین سالگی خود قدم نهاده است.
مریجی به تحلیل مشکلات اخیر کشور پرداخت و نقش بخش های دولتی را مورد بررسی قرار داد و گفت: در مشکلات اخیر کشور، فضای مجازی عامل مشکلات نبود، بلکه شتاب دهنده بود.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم به لزوم آشنایی بیشتر با سیره زندگی امام حسین(ع) تاکید کرد و گفت: از زندگانی سیدالشهدا(ع) روز عاشورا را می شناسیم که مسبب نظام مقدس انقلاب اسلامی شد.
حجت الاسلام والمسلمین عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن بیان فضائل روز دحوالارض، اهمیت این روز را برای قیام امام زمان (عج) یادآور شد.
وی با بیان اینکه امید امروز کشور به فرهیختگان جامعه است، اظهار داشت: استادان الگو و واعظ جامعه هستند.
حسنی ادامه داد: دشمنان با جنگ نرم نسبت به فرهیختگان جامعه و مردم توطئه افکنی می کنند.
حسنی به حیله دشمنان اسلام برای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به حول قوه الهی، با وحدت مردم، ایمان و تقوای جوانان و عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و تدبیرات حکیمانه مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می شود.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 565 بار   |   دفعات چاپ: 134 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر