رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل خبر داد: حضور ۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در طرح ضیافت اندیشه استادان

 | تاریخ ارسال: 1397/4/4 - 15:32 | 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از حضور ۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در طرح ضیافت اندیشه استادان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله حسنی از حضور ۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در طرح ضیافت اندیشه استادان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری طرح دانش‌ افزایی اساتید عمق ‌بخشی به معلومات دینی مدرسان دانشگاه است.
وی با بیان اینکه این طرح از مورخ ۳۰ خرداد الی دوم تیرماه سالجاری در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰ نفر از استادان این دانشگاه نیز در طرح دانش ‌افزایی و توانمند‌سازی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ها حضور یافتند.
وی با اشاره به کارگاه ها و برنامه های برگزار شده در این طرح، افزود: مراسم افتتاحیه این طرح با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور همراه با کارگاه های فرهنگی و آموزشی از جمله هم اندیشی اساتید و کارگاه های اصول تعلیم و تربیت و کارگاه های معرفت شناسی اسلامی سطح ۳ با تدریس دکتر عبدالرسول مشکات عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان برگزار گردید.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اهمیت برگزاری این طرح، خاطرنشان کرد: ضیافت اندیشه برای اساتید فرصتی طلایی برای خودسازی و عمق بخشی به معلومات دینی مدرسان دانشگاه است و در آینده نزدیک این طرح را در سطح گسترده تری برای استادان دانشگاه های استان برگزار خواهیم کرد.
 


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 789 بار   |   دفعات چاپ: 221 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر