دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی- فرآیندهای اداری پژوهشی و تحصیلات تکمیلی
فرم های پژوهشی و تحصیلات تکمیلی

حذف تصاویر و رنگ‌ها

AWT IMAGE  فرم های پژوهشی و تحصیلات تکمیلی  AWT IMAGE

دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

_____________________________________________

AWT IMAGE مراحل انجام طرح نوع دوم

1- تنظیم پروپوزالAWT IMAGE (فرم1) و تصویب در گروه

2- تصویب در شورای پژوهشی دانشکده و ارسال به داور خارجی

3- تصویب نهایی در شورای پژوهشی دانشکده بعد از ارائه پاسخ داوری

4- تنظیم قرارداد AWT IMAGE(فرم 2 ) از تاریخ صورتجلسه شورای پژوهشی دانشکده به مدت 6 ماه

5- امکان تمدید در دو بازه زمانی 3 ماهه در دانشکده

6- تحویل قرارداد به امور پژوهشی دانشگاه به انضمام حکم کارگزینی، پروپوزال نهایی (اصلاح شده)، کپی صورتجلسه شورای پژوهشی دانشکده، تصویب صورتجلسه گروه و فرم داوری

_____________________________________________

AWT IMAGE مراحل تالیف و چاپ کتاب:

1- تألیف کتاب و تصویب آن در گروه مربوطه

2- تصویب در شورای پژوهشی دانشکده

3- تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه، کپی صورتجلسه شورای پژوهشی دانشکده، تصویب صورتجلسه گروه، فرم داوری
و ارسال فرم داوری به انضمام تمام متن کتاب تالیفی و فرم درخواست تالیفAWT IMAGE  (فرم1)

4- برای کتاب تألیفی نیاز است تا 30 درصد از کتاب  (حداقل دو فصل مستقل)حاصل پژوهش‌ها (مقالات) نویسنده باشد.

5- ارسال به داوری توسط مدیر پژوهشی دانشگاه

6- موافقت شورای پژوهشی دانشگاه بعد از دریافت نظر داور

_____________________________________________

AWT IMAGE مراحل ارتقای پایه:

مراحل ارتقای پایه

  1. ورود به سامانه اطلاعات پژوهشی دانشگاه و تکمیل اطلاعات پژوهشی دوره درخواستی

    (دوره درخواستی: شامل محدوده زمانی از تاریخ اخذ پایه قبل تا یک سال بعد)

  2. ورود به سامانه اطلاعات پژوهشی دانشگاه و ارائه درخواست پایه جدید

    (دقت: در این مرحله موارد پژوهشی دوره درخواستی که در مرحله 1 ثبت شد، مجدداً انتخاب و تأیید گردد. در غیر این صورت درخواست پایه جدید به صورت خالی به معاونت پژوهشی ارسال می‏گردد).

  3. تأیید درخواست ارتقای پایه توسط معاون پژوهشی دانشکده و تهیه پرینت گزارش نهایی فعالیت های پژوهشی ممهور به مهر معاونت پژوهشی دانشکده.

    (در این مرحله لازم است حکم آخرین ترفیع پایه استحقاقی و ابلاغیه­ی ذخیره­ پژوهشی سال قبل در اختیار معاون پژوهشی دانشکده قرار گیرد).

  4. تکمیل فرم درخواست ارتقای پایه توسط متقاضی AWT IMAGE (فرم1)

    (این فرم بعد از تکمیل، توسط اداره آموزش دانشکده تأیید می‏گردد و سپس به امضای مدیر گروه آموزشی مربوطه، معاون آموزشی دانشکده، معاون پژوهشی دانشکده و رئیس دانشکده می‏رسد).

    ارائه مدارک فوق الذکر به مدیریت پژوهشی دانشگاه.

    (پرینت گزارش نهایی فعالیت های پژوهشی ممهور به مهر معاونت پژوهشی، فرم درخواست ارتقای پایه، حکم آخرین ترفیع پایه استحقاقی و ابلاغیه­ی ذخیره­ی پژوهشی سال قبل)

_____________________________________________

AWT IMAGE مراحل ترجمه و چاپ کتاب:

1- پبشنهاد ترجمه و تصویب آن در گروه مربوطه

2- پیشنهاد ترجمه و تصویب در شورای پژوهشی دانشکده

3- پیشنهاد ترجمه و تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه (به انضمام تمام متن کتاب به زبان اصلی، کپی صورتجلسه شورای پژوهشی دانشکده، کپی صورتجلسه گروه و فرم درخواست ترجمه AWT IMAGE(فرم1) )

4- تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه و ارسال به استعلام

5- دریافت نتیجه استعلام و صدور مجوز ترجمه به مترجم.

 توجه: کتاب‏هایی که در انتشارات غیر دانشگاهی چاپ می‏شوند نیازی به طی مراحل فوق ندارند و تنها باید عبارت (عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی) در سه بخش کتاب شامل روی جلد، صفحه عنوان و شناسه تکرار شود. مترجمان کتاب‎های چاپ شده در انتشارات غیر دانشگاهی تنها از نصف امیتاز ترجمه کتاب برخوردار می‎شوند.

_____________________________________________

AWT IMAGE مراحل مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد:

مراحل مربوط به پایان­نامه­ کارشناسی ارشد

1- انتخاب استاد راهنما و تصویب آن در گروه آموزشی (فرم 8)

2- انتخاب موضوع پایان نامه و تصویب آن در گروه آموزشی (فرم9)

3- تنظیم طرح پیشنهادی (پروپوزال) پایان نامه و تصویب آن در شورای گروه آموزشی و شورای پژوهشی دانشکده تا قبل از آغاز نیمسال سوم (فرم10)

4- ابلاغ تصویب طرح پیشنهادی (پروپوزال) پایان نامه توسط معاونت پژوهشی دانشکده (فرم11)

5- تنظیم قرارداد انجام پایان نامه توسط دانشجو در 5 نسخه (فرم 12)

6- نگارش پایان­نامه با هماهنگی اساتید راهنما و مشاور و تنظیم آن براساس راهنمای نحوه­ی تدوین و نگارش پایان­نامه و رساله­های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه محقق اردبیلی (فرم الف) و نیز فایل از پیش تنظیم شده­ی پایان­نامه­ی کارشناسی ارشد. (فرم ب)

 7- تحویل یک نسخه­ی صحافی شده (صحافی سیمی) از پایان­نامه، آخرین کارنامه­ی تحصیلی و فرم تحویل پایان­نامه به گروه برای ارزیابی و تصویب در شورای گروه دانشکده (فرم 13) به مدیر گروه (در صورت عدم تصویب پایان­نامه در گروه، پایان­نامه به استاد راهنما عودت می­گردد).

8- ارسال مستندات مذکور (بند 2) به جلسه­ شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده برای تصویب نهایی پایان­نامه و انتخاب داور پایان­نامه برای دفاع (در صورت عدم تصویب پایان­نامه در دانشکده، پایان­نامه به مدیر گروه عودت می­گردد).

9- ارسال پایان­نامه به داور منتخب جلسه توسط کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده و تکمیل فرم مربوطه توسط داور (در صورت عدم تایید داور و یا اعلام نظر داور مبنی بر لزوم انجام اصلاحات کلی، پایان­نامه به مدیر گروه عودت می­گردد).

10- تکمیل 2 نسخه از فرم درخواست مجوز دفاع از پایان­نامه (فرم 14) و تهیه­ مستندات ذکر شده در آن فرم (کارنامه با مهر باطل شد، رسید ثبت پایان نامه در ایرانداک) و ارائه­ آن به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای کنترل، امضا و ثبت شماره و تاریخ.

11-  عودت فرم 14 تکمیل شده به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشکده برای صدور مجوز دفاع از پایان­نامه با امضای معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده.

12 - اطلاع­رسانیِ زمان و مکان جلسه­ی دفاع به دانشجویان توسط دانشجو.

13-  تکمیل فرم ارزشیابی فردی پایان ­نامه­ های کارشناسی ارشد (فرم 15) و پرینت آن به تعداد اعضای هیأت داوران، تکمیل و پرینت یک نسخه از فرم ارزشیابی جمعی پایان­نامه­ های کارشناسی ارشد (فرم 16) و ارائه­ی اصل و یک تصویر از مستندات مقالات مستخرج از پایان­نامه در جلسه­ی دفاع به نماینده­ی تحصیلات تکمیلیِ حاضر در جلسه.

14- انجام دفاع از پایان­نامه و اعمال تمامی اصلاحات علمی و ویرایشی پیشنهاد شده در جلسه­ی دفاعیه در گزارش نهایی پایان­ نامه.

15- تکمیل فرم گواهی و انجام اصلاحات پایان­نامه (فرم 17) برای صدور مجوز تکثیر و صحافی پایان­ نامه.

16- تحویل نسخه های پایان نامه به واحدهای مختلف دانشگاه (فرم 18)

_____________________________________________

نشانی مطلب در وبگاه دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی:
http://www.uma.ac.ir/find-31.4084.8812.fa.html
برگشت به اصل مطلب