معرفی مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: 1396/9/20 - 14:23 | 
امور حقوقی دانشگاه قبل از تبدیل مجتمع آموزش عالی اردبیل به دانشگاه و مدتی پس از آن، با مشاوره یک نفر حقوقدان انجام می¬شد. در سال 1377 با جذب یک نفر کارشناس، امور حقوقی تحت عنوان دفتر حقوقی دانشگاه به منظور انجام خدمات حقوقی تشکیل شد. در سال 1383 با اصلاح چارت سازمانی دانشگاه، به منظور اجرای صحیح قوانین و مقررات در مجموعه دانشگاه و تنظیم روابط حقوقی دانشگاه با اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از دانشگاه و در راستای حفظ منافع بیت المال و مصالح دانشگاه دفتر حقوقی به اداره امور حقوقی تغییر یافت. بعد از یک دهه فعالیت با تغییر مجدد در چارت سازمانی و تصویب هیأت امنای دانشگاه اداره مذکور به مدیریت حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات ارتقاء یافته و در راستای استیفای حقوق دانشگاه و تحقق اهداف و وظایف خود فعالیت کرده است. در حال حاضر مدیریت حقوقی با دو اداره تابعه، 1- اداره حقوقی و قراردادها 2- اداره رسیدگی به شکایات، در زیر مجموعه حوزه ریاست دانشگاه می باشد.