ورود به سایت

اطلاعیۀ تحویل خوابگاه برای نیم‌سال دوّم سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/11/1 - 14:10 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، دانشجویانی که از طریق سیستم دانشجویی گلستان درخواست خوابگاه خود را ثبت نموده و درخواست‌شان توسط مدیریت تأیید شده است، می‌توانند نسبت به تحویل خوابگاه براساس توضیحات زیر اقدام نمایند.
نکات مهم:
  -  دانشجویان ساکن هر اتاق در نیم‌سال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در نیم‌سال دوّم نیز در همان اتاق ساکن خواهند بود.
 - دانشجویانی که در نیم‌سال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ساکن خوابگاه نبوده و در نیم‌سال دوّم متقاضی خوابگاه هستند، در صورت تأیید درخواست‌شان توسط مدیریت، برای تحویل اتاق به مسوول خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند.
 -  دانشجویانی که تمایل دارند اتاق خود را تعویض نمایند، برای هماهنگی و تعویض اتاق به مسوول خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند. برای تعویض اتاق رضایت هر دو متقاضی الزامی است.
  -  دانشجویانی که از بابت اجاره‌بهاء نیم‌سال‌های قبلی خوابگاه، بدهکار می‌باشند، باید بدهی خود را تسویه نمایند (لینک راهنما). در غیر این‌صورت امکان اسکان در خوابگاه مقدور نخواهد بود.
  -  دانشجویانی که فاقد پرونده در پورتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir) می‌باشند، باید نسبت به تشکیل پرونده (راهنمای تشکیل پرونده) و تأیید آن توسط کارشناس محترم رفاه دانشجویی دانشکده اقدام نمایند. در غیر این‌صورت امکان اسکان در خوابگاه مقدور نخواهد بود.
  -  دانشجویان ساکن خوابگاه در نیم‌سال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اگر درخواست خوابگاه برای نیم‌سال دوّم ثبت نکرده باشند به منزلۀ انصراف از خوابگاه بوده و سایر دانشجویان متقاضی بجای آنها اسکان داده خواهند شد.
  -  ثبت درخواست خوابگاه تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ امکان‌پذیر است و پس از تاریخ مذکور ثبت درخواست مقدور نخواهد بود.
  -  در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.
خوابگاه‌های کوثر ۱، ۲ و ۳ خواهران: خانم پیرزاده (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۵۸)، خوابگاه‌های کوثر ۵، ۶، ۷، ۸ و میهمانسرا خواهران: خانم کامجو (۰۴۵۳۱۵۰۵۰۴۶)، خوابگاه‌های محسنی و ویلایی خواهران: خانم فلاحی (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۵۹)، رئیس ادارۀ خوابگاه‌های خواهران: خانم بخشایش (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۵۰)، خوابگاه‌های شمارۀ ۱ تا ۴ برادران: آقای جعفری (۰۴۵۳۱۵۰۵۰۴۴)، خوابگاه شهید رحیمی: آقای زرنگار (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۵۷)، خوابگاه پردیس ولایت: آقای مهدی (۰۹۳۸۰۲۵۷۷۰۸)، معاون مدیر امور دانشجویی: آقای مجیدپور (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۹۵)، کارشناس سیستم دانشجویی گلستان: آقای اُجارودی (۰۴۵۳۱۵۰۵۳۵۸).

 

اطلاعیۀ ثبت‌نام خوابگاه برای نیم‌سال دوّم سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/10/3 - 19:11 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، متقاضیان استفاده از خوابگاه در نیم‌سال دوّم سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ با مراجعه به سیستم دانشجویی گلستان (http://golestan.uma.ac.ir) طبق راهنمای درخواست خوابگاه (لینک راهنما) نسبت به ثبت‌نام و رزرو خوابگاه مطابق بندهای زیر اقدام نمایند.
الف) خواهران: 
-  مقطع کارشناسی دوره‌ی روزانه ورودی‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ثبت درخواست خوابگاه پردیس (خوابگاه‌های ویلایی، آپارتمانی و میهمانسرای داخل دانشگاه)، مقطع کارشناسی دوره‌ی روزانه ورودی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
-  مقطع کارشناسی‌ارشد دوره‌ی روزانه ورودی‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
-  مقطع دکتری تخصصی دوره‌های روزانه و شبانه دارای سنوات تحصیلی مجاز (۸ نیم‌سال تحصیلی) ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
ب) برادران:
-    مقطع کارشناسی دوره‌ی روزانه ورودی‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
-    مقطع کارشناسی دوره‌ی روزانه ورودی‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ثبت درخواست خوابگاه پردیس (خوابگاه ولایت).
-    مقطع کارشناسی‌ارشد دوره‌ی روزانه ورودی‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
-    مقطع دکتری تخصصی دوره‌های روزانه و شبانه دارای سنوات تحصیلی مجاز (۸ نیم‌سال تحصیلی) ثبت درخواست خوابگاه دولتی.
پ) دانشجویان شاهد و ایثارگر: 
-    دانشجویان شاهد و ایثارگر دوره‌ی روزانه (دانشجویان جانباز، فرزند شهید، برادر و خواهر شهید، فرزند آزاده و جانباز ۲۵ درصد به بالا و پدر رزمنده) در صورت داشتن سنوات تحصیلی مجاز، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خوابگاه دولتی اقدام نمایند. ثبت مدارک ایثارگری در سیستم دانشجویی گلستان الزامی است.
ت) دانشجویان دارای شرایط خاص:
-    درخواست خوابگاه دولتی دانشجویانی که واجد شرایط نمی‌باشند ولی دارای شرایط خاص (تحت پوشش کمیتۀ امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، دارای بیماری خاص و ...) هستند، پس از اتمام مهلت مقرر، بررسی خواهد شد.
ث) دانشجویان شبانه، ورودی‌های ۱۳۹۷ و ماقبل:
-    به دانشجویان شبانه، ورودی‌های ۱۳۹۷ و ماقبل در صورت امکان خوابگاه پردیس واگذار خواهد شد. لذا این دانشجویان نسبت به ثبت درخواست خوابگاه پردیس اقدام نمایند.
نکات مهم:
-    بعد از ثبت درخواست خوابگاه با پیام "اطلاعات خوابگاهی شما توسط مدیریت تأیید نشده و یا تأیید آن امکان‌پذیر نیست. لطفاً وضعیت خود را تا زمان تأیید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری نمایید"، مواجه خواهید شد.
-    اسکان دانشجویان در نیم‌سال دوّم مطابق گروه‌بندی و لیست ساکنان نیم‌سال اوّل خواهد بود. امکان جابجایی و تغییر اتاق‌ها فقط با رضایت و هماهنگی اعضاء اتاق و تأیید مسوول خوابگاه مقدور می‌باشد.
-    دانشجویانی که از بابت اجاره‌بهاء نیم‌سال‌های قبلی خوابگاه بدهکار می‌باشند، باید بدهی خود را تسویه نمایند (لینک راهنما). در غیر این‌صورت امکان رزرو خوابگاه مقدور نخواهد بود.
-    دانشجویانی که در نیم‌سال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ساکن خوابگاه بوده و فاقد پرونده در پورتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir) می‌باشند، باید نسبت به تشکیل پرونده (راهنمای تشکیل پرونده) و تأیید آن توسط کارشناس محترم رفاه دانشجویی دانشکده اقدام نمایند. در غیر این‌صورت امکان رزرو خوابگاه مقدور نخواهد بود.
-    ثبت درخواست خوابگاه به منزله‌ی اسکان قطعی در خوابگاه نمی‌باشد و پس از بررسی و تأیید مدیریت در سیستم دانشجویی گلستان، تشکیل گروه، انتخاب اتاق و تأیید آن، اسکان متقاضی قطعی خواهد شد.
-    با توجه به مشکلات به وجود آمده، دانشجویان نام کاربری و رمز ورود به سیستم دانشجویی گلستان خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
-    در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوال می‌توانید با کارشناس محترم سیستم دانشجویی گلستان جناب آقای مهندس اُجارودی ۰۴۵۳۱۵۰۵۳۵۸ تماس حاصل نمایید.

فراخوان شصت‌ویکمین سال جایزه البرز

 | تاریخ ارسال: 1401/9/23 - 09:10 | 

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، در شصت و یکمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، «جایزه البرز ۱۴۰۲» با هدف بزرگداشت اهالی علم، جایزه البرز به دانشمندان، فناوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، اعطاء ‌می‌گردد. دانشمندان جوان، فناوران، طلاب علوم دینی و دانشجویان می‌توانند از پانزدهم آذر ماه تا ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۱ ضمن مطالعه آیین‌نامه مربوط به هر بخش، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود از طریق سامانۀ http://alborzprize.ir اقدام نمایند.

دانلود آیین‌نامه

 

 


اطلاعیۀ ثبت‌نام الکترونیکی وام‌های دانشجویی برای نیم‌سال اوّل سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/7/26 - 12:05 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، به اطلاع می‌رساند، ثبت‌نام وام‌های دانشجویی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس (bp.swf.ir) آغاز شده است. لذا دانشجویان متقاضی می‌توانند طبق توضیحات جدول زیر نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند.
جدول نوع وام، مبلغ و زمان‌بندی اعطای وام‌های دانشجویی
ردیف نوع وام مبلغ وام (میلیون تومان) شروع زمان ثبت درخواست پایان زمان ثبت درخواست
۱
وام تحصیلی
  • مبالغ وام براساس مقطع تحصیلی می‌باشد.
  • وام ویژه دکتری در قالب وام تحصیلی (به صورت ۶ ماهه) پرداخت می‌شود.
  • مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متاهل حداکثر تا دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد می‌باشد.
  • کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته: ۲.۵
  • کارشناسی‌ارشد پیوسته و ناپیوسته: ۳
  • دکتری تخصصی ناپیوسته: ۶.۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
۲
وام ودیعه مسکن متأهلی
  • دانشجویان می‌بایست متأهل، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره‌نامه (دارای کد رهگیری) باشند.
  • به آخرین نیمسال تحصیلی مجاز، وام ودیعه مسکن تعلق نمی‌گیرد.
  • در صورتی که زوجین دانشجو باشند، فقط یکی از آنها می‌تواند از وام ودیعه مسکن بهره‌مند شود.
۲۵ ۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
۳
وام ضروری
  • دانشجو می‌تواند در هر نیمسال منحصراً از یک رویداد استفاده نماید.
  • استفاده از هر رویداد در طول مقطع، صرفاً یک‌بار مجاز می‌باشد.
  • رویداد ازدواج، فقط یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی و حداکثر تا ۱۸ ماه پس از تاریخ عقد صرفاً در دوران تحصیلی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد "به تشخیص ریاست صندوق" با رویداد "خرید لوازم کمک آموزشی"، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری رویداد به تشخیص ریاست صندوق بهرمند شده‌اند، امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.
  • رویداد خرید لوازم کمک آموزشی با تکمیل فرم تقاضای وام، تأیید معاون محترم دانشجویی و ارائه مدارک لازم (شامل فاکتور رسمی و معتبر لپ‌تاپ، قلم نوری و ...) پرداخت خواهد شد.
  • ازدواج: ۶.۵
  • تولّد فرزند دانشجوی متأهل: ۶.۵
  • دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات (جرحی): ۶.۵
  • دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه: ۶.۵
  • بیماری خاص و پرهزینه یکی از اعضاء تحت تکفل دانشجو: ۶.۵
  • دانشجویان توان‌خواه: ۶.۵
  • خرید لوازم کمک آموزشی: ۶.۵
  • دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر: ۴
  • دانشجویان قهرمان ورزشی: ۴
  • حوادث و بلایای طبیعی: ۴
  • فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو: ۴
۱۴۰۱/۰۸/۲۱ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
۳ وام شهریه
  • کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته: ۱.۵
  • کارشناسی‌ارشد پیوسته و ناپیوسته: ۳
  • دکتری تخصصی ناپیوسته: ۶.۵
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
۱-۳ شهریه از منابع صندوق
  • وام شهریه به شماره حساب دانشگاه بابت تأمین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی در پرونده دانشجو ثبت می‌گردد.
  • دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند صرفاً از وام شهریه صندوق بهره‌مند شوند.
۲-۳ مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی
  • این وام صرفاً به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور تعلّق می‌گیرد.
  • برای ثبت وام مذکور نیازی به ارائۀ سند تعهد توسط دانشجو نبوده و نهادهای حمایتی ضمانت پرداخت وام را برعهده دارند.
  • دانشجویان تحت پوشش واجد شرایط در ابتدای هر نیم‌سال از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده و ثبت در خواست وام مازاد شهریه دانشجویان تحت پوشش، توسط دانشجو و صرفاً از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه امکان‌پذیر می‌باشد.
  • به دلیل پرداخت کل مازاد شهریه دانشجو در قالب این وام، دانشجویان معرفی شده امکان استفاده از وام شهریه صندوق و بانک را ندارد.
۳-۳ شهریه از منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
  • وام شهریه بانک به دانشجویانی که قبلاً از این وام استفاده نموده‌اند تعلّق می‌گیرد.
  • دانشجویانی که در نیم‌سال‌های گذشته از وام شهریه صندوق بهره‌مند شده‌اند، امکان استفاده از وام بانک مهر را ندارند.
  • دانشجویان ورودی جدید موسسات غیرانتفاعی، علمی-کار بردی و آزاد صرفاً امکان استفاده از وام شهریه صندوق را دارند.
  • دانشجویان متقاضی پس از در خواست وام در پورتال دانشجویی حتماً به شعبه انتخابی مراجعه نمایند.

نکات مهم:
-    با عنایت به بخشنامۀ صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت هر گونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت‌نام و تشکیل پرونده (راهنمای تشکیل پرونده) در پورتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir) می‌باشد. لذا تمامی متقاضیان دریافت وام باید نسبت به ثبت اطلاعات فردی (دانشجویان ورودی جدید) یا ایجاد مقطع تحصیلی جدید (دانشجویانی که در مقاطع تحصیلی قبلی از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان استفاده کرده‌اند) و ثبت درخواست نوع وام در پورتال مذکور اقدام نمایند.
-    دانشجویان ورودی جدید و ورودی‌های گذشته که برای اوّلین بار اقدام به تشکیل پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویی صندوق رفاه (bp.swf.ir) می‌نمایند، صرفاً با ارائه‌ی نسخه جدید سند تعهدنامه دانشجویی (لینک دانلود) امکان دریافت وام را خواهند داشت.
-    برای دریافت وام ضروری بسته به نوع وام، ارائۀ مدارک مربوطه لازم است.
-    طبق بخشنامۀ صندوق رفاه دانشجویان، اولویت استفاده از وام‌های دانشجویی ویژۀ دانشجویان کم‌بضاعت می‌باشد و شامل دانشجویان شاغل نمی‌شود.
-    پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور صرفاً از طریق پورتال دانشجویی پس از ثبت تقاضا توسط دانشجویان (که اسامی آنان از سوی آن دو نهاد معرفی شده و قبلاً در سامانه بارگذاری شده است) با انتخاب گزینۀ "شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی" انجام می‌شود.
-    پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه‌پرداز شاغل پس از بهره‌مندی دانشجویان غیرشاغل، در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه، امکان‌پذیر است.
-    به دانشجویانی که بعد از تاریخ اعلام شده اقدام به ثبت درخواست یا ارائه‌ی مدارک نمایند، وام تعلّق نمی‌گیرد.
-    تمامی وام‌ها در صورت تأمین اعتبار از سوی صندوق رفاه دانشجویان، قابل پرداخت می‌باشد.

شماره تماس‌ها:
- کارشناس دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی: آقای اصلانی (۰۴۵۳۱۵۰۵۶۱۵)، کارشناس دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی: آقای صادقی (۰۴۵۳۱۵۰۵۵۴۷)، کارشناس دانشکدۀ کشاورزی و منابع طبیعی: خانم نخستین (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۴۳)، کارشناس دانشکدۀ علوم: خانم حسنی‌سوقی (۰۴۵۳۱۵۰۵۹۴۴)، کارشناس دانشکدۀ علوم اجتماعی: خانم رضائی (۰۴۵۳۱۵۰۵۹۹۳)، کارشناس دانشکدۀ فنی و مهندسی: خانم دلگشا (۰۴۵۳۱۵۰۵۷۰۵)، کارشناس پردیس دانشگاهی سبلان نمین: خانم قدیری (۰۴۵۳۲۳۲۳۶۲۲)، کارشناس دانشکدۀ کشاورزی مشگین‌شهر: خانم میرزاده (۰۴۵۳۲۵۴۵۶۲۴)، کارشناس دانشکدۀ فناوری کشاورزی و منابع طبیعی مغان: آقای عشایری (۰۴۵۳۲۷۱۵۶۷۴)، رئیس ادارۀ رفاه دانشجویی: آقای نعمت‌اللهی (۰۴۵۳۱۵۰۵۲۹۱).

اطلاعیۀ واریز اجاره‌بهاء خوابگاه برای نیم‌سال اول سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

 | تاریخ ارسال: 1401/7/26 - 11:54 | 
ضمن آرزوی سلامتی و موفقیّت برای دانشجویان عزیز، لطفاً با مراجعه به سیستم دانشجویی گلستان (http://golestan.uma.ac.ir) نسبت به واریز اجاره‌بهاء نیم‌سال اول سال‌تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خوابگاه (راهنما) اقدام نمایید. در صورت بروز مشکل با شماره ۰۴۵۳۱۵۰۵۳۵۸ تماس حاصل نمایید.