اطلاعیه و دستورالعمل ترم تابستان ۱۴۰۳

زمانبندی، مقررات و ضوابط انتخاب واحد نیمسال تابستان۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه محقق اردبیلی
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم می رساند در تابستان سال جاری(۱۴۰۳)  نیمسال تابستانی سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲ زیر نظر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه خواهد شد. کلیه دانشجویان دانشگاههای وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور اعم از دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و ... در صورت تمایل مجاز به شرکت هستند. دانشجویان گرامی لطفاً به کلیه ضوابط و مقررات ترم تابستان به شرح ذیل توجه فرمایید. مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات مذکور به عهده متقاضی است.
                                                                                          تقویم آموزشی نیمسال تابستان ۴۰۳-۱۴۰۲  
  بازه زمانی فعالیت آموزشی
  ۲۶ خرداد الی ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ثبت نام اولیه و برآورد آموزشی(برای دانشجویان سایر دانشگاه ها)
  ۱۶ الی ۲۷ تیر ۱۴۰۳ انتخاب واحد اینترنتی(گلستان)
  ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ شروع کلاس ها
  ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ پایان کلاس ها
  ۱۷ الی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ شروع و پایان امتحانات
جدول شهریه نیمسال تابستان سال تحصیلی ۴۰۳-۱۴۰۲
(کلیه مبالغ به ریال می باشد)
شهریه ی ثابت شهریه متغیر برای هرواحد درسی
عمومی پایه (نظری) اصلی و تخصصی (نظری) شهریه دروس عملی، کار آموزی و پروژه
۲,۰۰۰,۰۰۰ ۹۸۰,۰۰۰ ۱,۱۰۰,۰۰۰ ۱,۳۲۰,۰۰۰ ۱,۶۰۰,۰۰۰
تبصره ۱-کلیه دانشجویان کارشناسی و یا دانشجویان میهمان بایستی در زمان انتخاب واحد تابستان، هم شهریه ثابت و هم شهریه متغیر را قبل از انتخاب واحد پرداخت نمایند.
تبصره۲-شهریه دروسی که توسط دانشجویان کلیه دوره‌ها (روزانه و شبانه) در طول تابستان به صورت معرفی به استاد اخذ می‌گردد، بر اساس جدول فوق محاسبه خواهد شد (بدون اخذ شهریه ثابت).
تبصره۳- در صورت عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده به هر دلیلی توسط دانشجو، شهریه واریز شده به هیج وجه قابل استرداد نیست.
تبصره۴- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.

-تمامی مراحل ثبت نام و نیز ارسال ریزنمرات به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و نیازی به حضور فیزیکی دانشجو نمی باشد.
-جهت اطلاع از لیست دروس ارائه شده به وب سایت دانشگاه irwww.uma.ac. ، قسمت مدیریت امور آموزشی اطلاعیه ها مراجعه نمایید.
-حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است.
خذ دروس با تداخل زمانی کلاس یا تداخل امتحان پایان ترم به هیج وجه امکان پذیر نخواهد بود.
- حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هر درس از ۱۶/۳ مجموع ساعات آن درس تجاوز نماید، نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان امتحانات(۱۷/۰۶/۱۴۰۳ )درس مورد نظر حذف خواهد شد. در غیراینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهدشد.
-شهریه ترم تابستان فقط از طریق پرداخت الکترونیکی(توسط کارت های شتاب) در سیستم آموزشی گلستان به شرح راهنمای مندرج در سایت قابل پرداخت است. یادآور می شود برای پرداخت الکترونیکی از طریق کارت شتاب دارا بودن رمز پویا یا یکبار مصرف، cvv۲ و تاریخ انقضاء کارت ضروری است.
- در صورتی که درس یا دروسی از سوی آموزش دانشگاه به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیریت آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط مدیریت امور مالی دانشگاه قابل عودت خواهد بود.
دانشجویان سایر دانشگاه ها (میهمان) در دانشگاه محقق اردبیلی ضروری است قبل از ورود به سیستم گلستان نسبت به الف) دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود ،              ب) ثبت نام از طریق سامانه ثبت نامی ترم تابستان و بارگزاری معرفی نامه از طریق سایت دانشگاه محقق اردبیلی اقدام نمایند .
. تذکر مهم : دانشجویانی که به صورت مهمان کامل در نیمسال های گذشته و جاری در این دانشگاه پذیرفته شده اند ضروریست جهت انتخاب واحد ترم تابستان با مطالعه راهنمای پذیرش دانشجویان مهمان ترم تابستان مجدداً وارد سامانه ثبت نام ترم تابستان شوند و  شماره دانشجویی جدید اخذ نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت مراتب فوق الذکر عواقب بعدی به عهده دانشجو است.
-در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده، توسط دانشجو با معرفی نامه الصاقی عواقب آن به عهده دانشجو است و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی ، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.
-در صورت هرگونه مغایرت در مشخصات ثبت شده، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء، عواقب بعدی به عهده دانشجو است و دانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد.
 

دفعات مشاهده: 176 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه مرحله دوم آزمون دکترای تخصصی (مصاحبه دکتری) سال ۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1403/3/5 - 15:05 | 
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت خدمت دانشجویانی که در مرحله اول آزمون دکتری نمره حد نصاب را کسب کرده و جهت انجام مرحله دوم آزمون (مصاحبه) به دانشگاه محقق معرفی شده­ اند، به اطلاع عزیزان می­ رساند  داوطلبان لازم است در زمان مصاحبه  شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری (دفترچه شماره ۱) را دارا باشند و چنانچه داوطلب یا داوطلبانی واجد شرایط و ضوابط نمی ­باشند از شرکت آنان در مراحل مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد. چنانچه حتی پس از انجام مصاحبه، حین ثبت­ نام یا تحصیل نبود این شرایط محرز گردد از ادامه تحصیل پذیرفته شدگان ممانعت به عمل خواهد آمد.

هزینه مصاحبه
داوطلبان محترم بایستی از طریق لینک  هزینه مصاحبه به مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال را پرداخت کرده و فیش دریافتی را در قسمت مدارک مورد نیاز بارگذاری کنند. اصل رسید پرداختی را حتما روز مصاحبه همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز
  1. مدارک هویتی : شامل عکس، تصویر شناسنامه و کارت ملی جهت مطابقت با فایل ارسالی سازمان سنجش
  2. رسید واریز مبلغ هزینه مصاحبه
  3. مدرک کارشناسی یا کارنامه ریز نمرات
تبصره ۱- آن‌دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.
تبصره ۲ - کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
  1. مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریزنمرات
تبصره ۱- داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند باید گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۶۴ دفترچه راهنمای ثبت ­نام و شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۹۳ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را ارائه نمایند.
تبصره ۲ - کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
​​​​​​
  1. فرم تکمیل شده شماره ۱ مصاحبه
فایل word این فرم از لینک    قابل دانلود است.
  1. مستندات پژوهشی و گواهی های مثبته شامل مقالات، گواهی نمره زبان، ثبت اختراع و ... مربوط به بند های فرم ۱
  2. مدارک مورد نیاز برای داوطلبان سهمیه مربی (برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند)
گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می بایست واجد شرایط مطابق توضیحات دفترچه­ های راهنمای شرکت در آزمون و  انتخاب رشته باشند.
مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می باشند.

تمامی مدارک فوق­ الذکر و دیگر مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی بایستی حداکثر تا سه روز قبل از مصاحبه در سامانه مصاحبه دکترای دانشگاه محقق اردبیلی    بارگذاری شود.
( داوطلبان گرامی توجه فرمایید در صورت بروز خطای Bad Request، از منوی Settings مرورگر سیستم خود، قسمت Privacy and Security ، زیرمنوی Security را انتخاب کرده و گزینه Allways use secure connections را فعال کنید.)

توجه مهم: داوطلبان باید  تمامی مدارک و مستندات را به صورت فیزیکی در روز مصاحبه همراه داشته باشند.

زمان و مکان مصاحبه
برنامه زمان بندی  دانشگاه محقق اردبیلی همان برنامه زمان بندی اعلامی سازمان سنجش برای مصاحبه است.
داوطلبان باید در همان تاریخ اعلامی دانشکده مربوطه حضور داشته باشند.
زمان شروع مصاحبه ساعت ۹ صبح می­باشد که داوطلبان بهتر است زودتر در محل حاضر باشند.
مصاحبه ها به صورت حضوری انجام خواهد شد.
مصاحبه با تاخیر: داوطلبانی که موفق به شرکت در تاریخ اعلامی سازمان سنجش نشده­ اند، جهت اطلاع از تاریخ مصاحبه با تاخیر و شرکت در آن به سایت دانشکده­ ها که لینک دانشکده ها در نوار بالای این صفحه قرار دارد مراجعه نمایند.

(لینک تماس با ما)
 

دفعات مشاهده: 9197 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته- بهمن ماه ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/11/14 - 10:04 | 
به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ تکمیل نگردیده، می‌رساند پذیرش در این مرحله برای رشته محل‌های مذکور براساس سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در نوبت بهمن ماه صورت می‌گیرد. 

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته



 

دفعات مشاهده: 1370 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی سراسری - بهمن ماه ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ برای ظرفیت های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نگردیده، می‌رساند پذیرش در این مرحله برای رشته محل‌های مذکور براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در نوبت بهمن ماه صورت می‌گیرد. 

اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته



 

دفعات مشاهده: 1507 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقطع دوره کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/7/25 - 14:14 | 
اطلاعیه ثبت نام ویژه پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقطع دوره کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان
لطفاً موارد و نکات ذیل را در خصوص مراحل ثبت نام اینترنتی به دقت مطالعه نمایید.
فرم بررسی صلاحیت عمومی(سازمان سنجش و آموزش کشور) را از لینک ذیل دریافت نموده و بصورت پشت رو با دقت تکمیل نموده و تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ به دفتر استعدادهای درخشان ارائه نمایید. (دانلود)
  1. اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی
لینک دریافت اسامی پذیرفته شدگان نهایی 
۲- فرم و مدارک لازم صلاحیت عمومی را به شرح ذیل تهیه و به دفتر استعداد درخشان دانشگاه ارائه نمایید.(دانلود)
 الف- اصل و کپی فرم بررسی صلاحیت عمومی به صورت پشت رو تکمیل به همراه الصاق عکس 
ب- کپی فیش واریز بانکی صلاحیت عمومی به حساب سازمان سنجش
ج- کپی صفحه اول شناسنامه
د- کپی کارت ملی
ه- کپی حکم کارگزینی( در صورت اشتغال)
-داوطلبان گرامی بایستی در حین تکمیل فرم صلاحیت عمومی موارد ذیل را رعایت نمایند:
-تکمیل اطلاعات به شکل ناقص، منجر به تاخیر در اعلام نتیجه گزینش از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور خواهد شد
-ارائه اطلاعات نادرست و خلاف واقع می تواند منجر به ابطال نتیجه از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور شود.
  1. هزینه بررسی صلاحیت عمومی(سازمان سنجش و آموزش کشور)را به مبلغ ۲/۱۴۰/۰۰۰ ریال (دویست و چهارده هزار تومان)، به یکی از روش های ذیل، به حساب خزانه داری کل کشور / سازمان سنجش و آموزش کشور واریز نموده و اصل رسید بانکی را به همراه فرم صلاحیت عمومی به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه ارائه نمایید.
شماره کارت سازمان سنجش:  ۲۲۸۲-۲۹۹۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷
شماره حساب(بانک ملی) :    ۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹  
شماره شبا :                     ۷۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹IR
شناسه پرداخت:     ۲۹۴۰۲۱۱۷۴۱۱۳۵۶۰۰۰۱۱۳۵۶۰۷۴۸۰۰۱۰
تذکر مهم: عدم ارائه مدارک صلاحیت عمومی به دفتر استعداد درخشان در موعد مقرر، به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.
اطلاعات ورود به سیستم گلستان 
نام کاربری:  کدملی+u۰۲۱ ( توجه فرمایید کدملی بدون صفرهای ابتدای آن وارد شود.)
رمز عبور: کدملی ( صفرهای ابتدای کدملی وارد گردد.)
 
*** ادامه مراحل ثبت نام، مشابه ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون خواهد بود. جهت  اطلاع از نحوه ثبت نام و مدارک موردنیاز به لینک ذیل مراجعه شود و زمان ثبت نام تا تاریخ سی ام مهرماه ۱۴۰۲ می باشد.
 

دفعات مشاهده: 5262 بار   |   دفعات چاپ: 46 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر