نظر سنجی در خصوص تمدید قرارداد بیمه نوین
برای شرکت در نظر سنجی اینجا کلیک کنید
ورود به سایت

پیام تسلیت معاون اداری و مالی دانشگاه در پی درگذشت دکتر علی غفاری عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1400/5/16 - 09:46 | 
خبر درگذشت استاد بزرگوار و فرهیخته دانشگاه محقق اردبیلی مرحوم دکتر علی غفاری برای دانشگاهیان و متفکران حوزه علوم انسانی بسیار اسف بار و ناباورانه بود. هزاران دریغ و افسوس که ما این استاد متفکر، خلاق، نواندیش و متخلق به اخلاق الهی را خیلی زود و در اوج پختگی علمی از دست داده‌ایم. امید داشتیم سال‌های سال از ثمرات باغ تفکرات خلاقانه و انتقادی او در موضوع بسیار مهم و مورد نیاز امروز ایران اسلامی و جهان اسلام، بیش از پیش بهره ببریم.
این جانب به نمایندگی از معاونت اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی فقدان این سرمایه علمی و معنوی ایران زمین  این  ضایعه دردناک را به خانواده داغدار آن مرحوم و به همه دانشگاهیان و متفکران و پژوهشگران حوزه علوم انسانی خاصه به همکاران و دانشجویان دانشکده گروه ادیان و عرفان تسلیت عرض می‌کنم. برای آن مرحوم مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستداران ایشان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

با احترام اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه.

دفعات مشاهده: 108 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست جدید مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه محقق اردبیلی طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست جدید مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات این دانشگاه منصوب شد.

 | تاریخ ارسال: 1399/10/15 - 15:42 | 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی از سوی دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، مهندس نقی مالوفی به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات این دانشگاه منصوب شد.
دکتر اردوان قربانی معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی در آئین معارفه سرپرست جدید مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه ضمن قدردانی از خدمات محسن عبدی مدیر سابق مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه، خواستار اهتمام ویژه سرپرست جدید این مدیریت به توسعه و شکوفایی دانشگاه در بخش های مختلف شد.
وی اجرای سیاست‌ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور بودجه‌ و تشکیلات، مطالعه و همکاری در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان، بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه پیشنهادات اصلاحی، کنترل و نظارت بر تخصیص عادلانه امتیازات از قبیل اضافه‌ کاری و پاداش بین کارکنان در راستای افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان، ارائه راهنمایی ها و آموزش های لازم به کارکنان واحدهای تابعه در مواقع لازم، تشریک مساعی در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه از طریق اجرای طرح های حقوق و دستمزد، نظام ارزشیابی و توانمند سازی نیروی انسانی، پیگیری امور مربوط به اخذ مجوز تبدیل وضعیت استخدامی و همکاری در تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان و نظارت بر آن، تنظیم بودجه های پیشنهادی در قالب اهداف و خط مشی کلی دانشگاه، نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هریک از واحدها، دفاع از بودجه پیشنهادی در مراجع مرتبط، تحلیل داده های آماری و نظارت بر تلفیق، طبقه بندی و به هنگام سازی آنها، ابلاغ بودجه مصوب واحدها و توزیع تخصیص اعتبارات مصوب، پیش بینی و برآورد درآمدهای اختصاصی دانشگاه و نظارت بر نحوه هزینه کرد آن در حوزه های مختلف، ساماندهی آمار و اطلاعات دانشگاه و نظارت بر تهیه شاخص ها و روش های تهیه آمار و اطلاعات، مطالعه و بررسی روش های کاهش هزینه ها و افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه، تامین منابع مالی مورد نیاز برای انجام هزینه های جاری و توسعه عمرانی را  از جمله انتظارات مجموعه مدیریت دانشگاه از حوزه برنامه، بودجه و تشکیلات عنوان کرد.

دفعات مشاهده: 569 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد: کسب رتبه ۳ ایران و ۲۰۷ جهان در رنکینگ Green Metric دانشگاه های جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط دانشگاه محقق اردبیلی

 | تاریخ ارسال: 1399/10/3 - 08:59 | 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از کسب رتبه ۳ ایران و ۲۰۷ جهان در رنکینگ Green Metric دانشگاه های جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی توسط دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی با اعلام این خبر، افزود: بر اساس رتبه بندی اعلام شده توسط Green Metric ، دانشگاه محقق اردبیلی در این رده بندی مورد ارزیابی قرار گرفته و توانست رتبه ۲۰۷ جهان را کسب کند و نسبت به سال گذشته ۲۲۰ پله ارتقا نماید.

وی اضافه کرد: در این نظام رتبه بندی که هر ساله در ماه دسامبر برای دانشگاه های جهان بر اساس شش شاخص مختلف شامل زیرساخت های موجود در راستای ایجاد محیط زیست مناسب، توجه به مصرف بهینه انرژی و تغییرات آب و هوا، میزان بازیافت پسماندها، میزان مصرف و بازیافت آب، به کارگیری سیستم های حمل و نقل بدون آلایندگی و نیز آموزش و پژوهش در حوزه صیانت از محیط زیست  به عنوان شاخص های اصلی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص کسب امتیاز Green Metric نسبت به سال گذشته حدود ۴۱ درصد پیشرفت کرده است که موید پیشرفت در تمامی شاخص ها می باشد که در شاخص ایجاد زیرساخت های موجود در راستای ایجاد محیط زیست مناسب، رتبه اول در کشور را کسب نموده است که نسبت به سال گذشته حدود ۹۳ درصد پیشرفت مشاهده می شود و در شاخص مدیریت مصرف و بازیافت آب حدود ۷۸ درصد، شاخص مدیریت پسماند حدود ۴۶ درصد، شاخص مدیریت حمل و نقل بدون آلایندگی حدود ۳۵ درصد، شاخص مدیریت مصرف انرژی حدود ۲۷ درصد و شاخص آموزش و پژوهش حدود ۴ درصد پیشرفت حاصل شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: فعالیت های انجام شده در راستای توسعه و بهبود شاخص های زیست محیطی در دانشگاه می تواند به عنوان الگو و موتور محرکه ای برای سایر بخش های جامعه باشد و از این رو دانشگاه محقق اردبیلی در سال های اخیر نگاه ویژه ای به امر مدیریت سبز داشته و این دیدگاه ادامه خواهد داشت.

به گفته حبیبی، از جمله مهمترین اقدامات انجام گرفته دانشگاه محقق اردبیلی در این حوزه می توان به تخصیص حدود ۳۰ میلیارد ریال بودجه برای توسعه فضای سبز و محوطه سازی، کاشت درختان مقاوم در برابر کم آبی، نصب کنتور برای پایش میزان مصرف آب و برق، نصب درب گردان و درب اتوماتیک برای محدود کردن اتلاف انرژی، نصب تایمر و سنسورهای حرکت سیستم های روشنایی، تحلیل میزان تولید پسماند واحدها، شناسایی پسماندهای خطرناک و جداسازی آنها، تفکیک انواع زباله ها، شروع جایگزینی ظروف یکبار مصرف با ظروف گیاهی و کاغذی، نصب شیشه های دو جداره، عایق کاری لوله های آب گرم، استانداردسازی موتورخانه و کسب برچسب انرژی و نیز هوشمندسازی موتورخانه ها و سیستم های گرمایش اشاره کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برگزاری چند کنفرانس در حوزه مدیریت سبز، سوق دادن پایان نامه ها و پژوهش ها به سمت موضوعات مرتبط با مدیریت سبز مانند حفظ محیط زیست و انرژی های تجدید پذیر، کاهش میزان مصرف کاغذ از طریق منع چاپ هاردکپی پایان نامه ها و استفاده از نسخه های الکترونیکی به جای آن و نیز تشکیل انجمن علمی سبز و حمایت از فعالیت های دانشجویی در این زمینه از دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا است.

به گفته حبیبی، رتبه کسب شده در رنکینگ Green Metric موید مسیر صحیحی است که دانشگاه محقق اردبیلی در راستای مدیریت سبز و حفظ محیط زیست در پیش گرفته است و با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش جمعی خانواده بزرگ دانشگاه محقق اردبیلی با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است دانشگاه محقق اردبیلی در این رتبه بندی از دانشگاههای تهران، اراک، بوعلی سینای همدان، شیراز، امیرکبیر، صنعتی شریف، یزد و تبریز رتبه بهتری داشته است.

دفعات مشاهده: 450 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سرپرست مدیریت اداری دانشگاه معارفه شد

 | تاریخ ارسال: 1399/7/9 - 14:11 | 
سید ناصر هاشمی به عنوان سرپرست مدیریت اداری دانشگاه محقق اردبیلی معارفه شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت اداری دانشگاه گفت: گسترش فضای سبز، تسهیل امور اداری، بهسازی محیط، صرفه جویی منابع و توسعه خدمات الکترونیکی از قبل شروع شده است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید تسریع در روند امور را شاهد باشیم.
دکتر اردوان قربانی اضافه کرد: انتظار می رود هر روز بیشتر از روز قبل شاهد ایجاد رضایتمندی در بین همکاران باشیم.
معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: ارتقای شاخصه های وابسته به امور اداری در سطح ملی و بین المللی از انتظارات ما از مدیر جدید اداری دانشگاه است.
سید ناصر هاشمی سرپرست جدید مدیریت اداری دانشگاه محقق اردبیلی هم ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون اداری و مالی ابراز امیدواری کرد در زمینه وظائف و ماموریت های محوله همت و تلاش مضاعفی داشته باشد.
 

دفعات مشاهده: 726 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

راهنمای درخواست خودرو و ماموریت از طریق سیستم اتوماسیون اداری

 | تاریخ ارسال: 1399/5/5 - 11:41 | 
در راستای کاهش مصرف کاغذ و نیز سرعت بخشیدن به امورات جاری صورت‌جلسات و درخواست خودرو و ماموریت به‌صورت الکترونیک انجام خواهد شد.
 

 با توجه به دستور معاون محترم اداری مالی دانشگاه امضاء صورتجلسات در حوزه معاونت اداری مالی به صورت الکترونیکی انجام می‌گردد این دستور در راستای کاهش مصرف کاغذ و نیز سرعت بخشیدن به امورات جاری در حوزه این معاونت می‌باشد و درخواست خودرو و ماموریت و... در این حوزه به ترتیب به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.


برای مشاهده صورتجلسه اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده راهنمای درخواست نحوه خودرو
اینجا را کلیک کنید.

دفعات مشاهده: 866 بار   |   دفعات چاپ: 64 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر