مراحل انجام تسویه حساب پس از بازگشت از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی دانشجویان دکنری (دانلود چک لیست مدارک)
تحویل مدارک ذیل به تحصیلات تکمیلی دانشگاه:
فرم گزارش تحقیقات انجام شده توسط دانشجو با تأیید استاد راهنما و معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده (برای فرصت مطالعاتی خارج از کشوردانلودفرم برای فرصت مطالعاتی داخل کشور دانلود فرم)
گزارش استاد دانشگاه محل تحقیق از تحقیقات دانشجو با امضاء استاد راهنما
لاشه بلیت رفت و برگشت و تصویر آن ( فرصت مطالعاتی خارج از کشور)
رسید پرداخت بیمه ( فرصت مطالعاتی خارج از کشور)
تصویر ویزا و گذرنامه با مهر ورود و خروج ( فرصت مطالعاتی خارج از کشور)
ثبت درخواست در سامانه سجاد توسط دانشجو برای تسویه حساب و مراجعه دانشجو به کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه
تصویر مقاله چاپ شده در زمان فرصت مطالعاتی (دانشجویانی که نسبت به تمدید فرصت مطالعاتی اقدام نموده اند)
تصویر حکم فرصت مطالعاتی
نامه دانشکده مبدا و دانشگاه مقصد مبنی بر اتمام فرصت مطالعاتی
تذکر مهم:
مدت استفاده از فرصت کوتاه مدت تحقیقاتی ۶ ماه میباشد و در صورتی که دانشجو قصد تمدید فرصت مطالعاتی (حداکثر به مدت ۳ ماه) را داشته باشد، لازم است قبل از اتمام ۶، درخواست تمدید فرصت را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نماید تا مراحل تمدید فرصت انجام شود.
ضمناً جهت تسویه حساب مدت اضافه شده، ارائهی پذیرش یک مقاله (برای تمدید حداکثر سه ماه) در مجلات معتبر ضروری میباشد.
نام استاد راهنمای پایان نامه، نام استاد خارجی و نام دانشگاه محل تحصیل و نام مشاوران حتماً باید در مقاله ذکر شود و مورد تأیید دانشکدهی مربوط باشد.
مشمولین نظام وظیفه برای اقامت بیشتر حتماَ باید درخواست مجدد خود را از طریق سازمان امور دانشجویان برای سازمان نظام وظیفه ارسال نمایند و نباید ممانعت معافیت نظام وظیفه داشته باشند. در صورت تاخیر این دسته از دانشجویان عواقب بر عهده دانشجو می باشد.